Tja... imm er jo en stor fan av Ryanair så da må jo selv KLM bli en drøm!!!
Originally posted by imm
Amsterdam-Nairobi
Valget står mellom KLM 747 eller Kenya Airways 777
Hva ville du valgt?
IMM
Originally posted by EB
Tja... imm er jo en stor fan av Ryanair så da må jo selv KLM bli en drøm!!!
Originally posted by TOS
Jeg skjønner ikke denne negative holdningen til KLM. Det er lenge siden jeg reiste med dem på langdistanse, men på Europa er det vel minst like bra som enkelte skandinaviske selskaper. For en 5-6 år siden var også KLM helt OK på IC. Det kommer muligens an på hva man er vant med, men som økonomiklassereisende så kan ikke jeg si at de er hverken dårligere eller bedre enn de fleste andre selskaper jeg har reist med.
Originally posted by LN-KOG
Men så skjønner du kanskje ikke alltid hva disse smilende nederlenderne sier om deg alltid heller, kanskje? Les her: http://forum.scanair.no/read.php?TID=17245
Originally posted by TOS
Jeg skjønner ikke denne negative holdningen til KLM. Det er lenge siden jeg reiste med dem på langdistanse, men på Europa er det vel minst like bra som enkelte skandinaviske selskaper. For en 5-6 år siden var også KLM helt OK på IC. Det kommer muligens an på hva man er vant med, men som økonomiklassereisende så kan ikke jeg si at de er hverken dårligere eller bedre enn de fleste andre selskaper jeg har reist med.
Originally posted by Tommy777
Originally posted by TOS
Har vel med benplassen å gjøre? Samt at 747ene til KLM ikke har PTV?
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.