• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Valg av Sete hos SQ (splittet fra SAS-reklame)

SQ 777

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Vel, jeg kan jo nevne mitt favorittselskap SQ som ikke lar deg velge noe som helst, kun aisle eller window hvis du ber om det etter bookimg. Så har vi noe i andre enden av skalaen som FR ;)

Edit: teoretisk med SQ , men da har de fleste seter bliit delt ut av SQ. Kun sporadiske ikke solgte seter.

Last edited:
Re: SAS annonserer spania-flighter til 0,-

Vel jeg fløy dem i oktober og vi fikk hva vi ønsket og jeg tok en titt ved sjekk inn . Vi satt bra pga av request via reisebyrå , aisle begge to ( min frue og jeg har alltid aisle begge to ovenfor hverandre når det ikke er toseter ), men valget ved ev bytte var botimot null . Noen tilfeldige seter spredt rundt om. Alt var utdelt på forhånd. Samme seter var ledige ved avgang.

Hjem var lite salg på 380 og med noen smarte ;) trekk før "boarding completed" hver vår 4 seter i midten . Sov godt til LHR. Tydeligvis ingen hadde sjekket inn på nett og sett muligheter. Vi sjekket heller ikke på nett siden vi var happy med de seter vi opprinnelig hadde blitt lovet.

Edit: kanskje vi snakker om hverandre, joda velge kan man, men kun for ledige seter som ikke er blitt utdelt av SQ, dvs ikke solgt de siste 48 timer. Check in for SQ er jo 48 timer.

Last edited:
Re: SAS annonserer spania-flighter til 0,-

På min tur med SQ til JFK nå i desember kunne jeg velge og bytte sete online fra den dagen jeg gjorde bestillingen.

Last edited:
Back