Vakre fly.

Olebno

ScanFlyer Gold
Er ikke dette vakkert vet ikke jeg.
Foto: Kevin (PH-KEV), MST-Aviation.
 

Attachments

  • dsc4781mod.jpg
    dsc4781mod.jpg
    29 KB · Views: 566
Da er jeg så frekk at jeg kupper tråden med et par av mine egne ATI-bilder ... ;)
 

Attachments

  • N605AL.jpg
    N605AL.jpg
    65.6 KB · Views: 425
  • N606AL_2.jpg
    N606AL_2.jpg
    107.3 KB · Views: 416
  • ATI.jpg
    ATI.jpg
    32.7 KB · Views: 387
Har de fremdeles combi-maskinene, Mow ?
Kan vi ikke chartre en ved neste scanair-anledning.. ? :smile:
 
Jeg forstår ikke hvordan dere kan si at DC-8 er et vakkert fly..
Den er trukket for langt i lengden og den har fått punktert den stygge nesa si ;)
Concorde derimot :)
 
Jeg forstår ikke hvordan dere kan si at DC-8 er et vakkert fly..
Den er trukket for langt i lengden og den har fått punktert den stygge nesa si ;)
Concorde derimot :)

Nå må du trå varsomt her, selv om Concorde er vakker!

Finnes jo korte DC-8 også. ;)
 
Ser slik ut ..

http://www.airtransport.cc/Gallery/ATI_DC8_CombiService.html

Men hva skal vi sette i cargo? Blir for baktungt med kun passasjerer ... :lol:

I følge oversikten over main deck er passasjer-delen bakerst i flyet. Antar at kommunikasjonen mellom FA og cockpit foregår via PA. Men burde ikke cockpit'en være tilgjengelig fra passasjer-kabinen? (selv om det selvfølgelig skal være låst under normale omstendigheter).
 
Nice! Hadde gleden av å se en slik i Texas, nesten på grensa til Mexico. Tror det var i Brownsville (KBRO/BRO), Harlingen KHRL/HRL eller McAllen (KMFE/MFE)
 
Jeg forstår ikke hvordan dere kan si at DC-8 er et vakkert fly..
Den er trukket for langt i lengden og den har fått punktert den stygge nesa si ;)
Concorde derimot :)

Denne tråden er for "devoted DC 8 fans only" (sry har mistet bindestreken på tastaturet). All others, keep out . :old:lol::cheers:
 
Back
Top