Hei
Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.
Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025
Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150krBetalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:
https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025
(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)
De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret
Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat
Deres N799AL har før været i service for et ikke helt ukendt større Skandinavisk flyselskab som OYKTE !!!!Ser slik ut ..
http://www.airtransport.cc/Gallery/ATI_DC8_CombiService.html
Men hva skal vi sette i cargo? Blir for baktungt med kun passasjerer ...![]()
Men hva skal vi sette i cargo? Blir for baktungt med kun passasjerer ...![]()
Jeg forstår ikke hvordan dere kan si at DC-8 er et vakkert fly..
Den er trukket for langt i lengden og den har fått punktert den stygge nesa si
Concorde derimot![]()
Ser slik ut ..
http://www.airtransport.cc/Gallery/ATI_DC8_CombiService.html
Men hva skal vi sette i cargo? Blir for baktungt med kun passasjerer ...![]()
Jeg forstår ikke hvordan dere kan si at DC-8 er et vakkert fly..
Den er trukket for langt i lengden og den har fått punktert den stygge nesa si
Concorde derimot![]()
Denne tråden er for "devoted DC 8 fans only"
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.