Værnes, 19. mai.

KAB

Transportfotofil
Værnes, 19. mai.

Små og store fly, uten så mye beskrivelse av de forskjellige motiver. Det er bare å bla og glo :)

LN-ACH by flyingkab, on Flickr

LN-ACH by flyingkab, on Flickr

LN-WIG by flyingkab, on Flickr

EC-JMR by flyingkab, on Flickr

LN-RCZ by flyingkab, on Flickr

People by flyingkab, on Flickr

People by flyingkab, on Flickr

EC-KSM by flyingkab, on Flickr

EC-JMR by flyingkab, on Flickr

LN-PLO by flyingkab, on Flickr

Re: Værnes, 19. mai.

LN-BUD by flyingkab, on Flickr

LN-MTP by flyingkab, on Flickr

LN-NOO by flyingkab, on Flickr

EC-KXN by flyingkab, on Flickr

EC-KXN by flyingkab, on Flickr

EC-KXN - EC-KSM by flyingkab, on Flickr

LN-WIM by flyingkab, on Flickr

LN-DYB by flyingkab, on Flickr

LN-YEF by flyingkab, on Flickr

LN-KLH by flyingkab, on Flickr

LN-NOO by flyingkab, on Flickr

PH-EZS by flyingkab, on Flickr

LN-TUJ by flyingkab, on Flickr

EC-KQC by flyingkab, on Flickr

EC-KQC by flyingkab, on Flickr

EC-KSM - EC-KQC - EC-KXN by flyingkab, on Flickr

LN-KKO by flyingkab, on Flickr

D-AECH by flyingkab, on Flickr

Herlig serie! Artig at du fikk med publikum på noen av bildene også - disse maskinene er svære! :D

Herlige bilder KAB! :colgate::up:

Det var en fantastisk flott dag på TRD i dag! :fly

Flotte bilder det der, Kjell!
Å vente på den tredje tok alt for lang tid for min del, men da jeg hadde kjøpt en kaffe på Statoil, så jeg at det fint kunne la seg gjøre å få med den andre Boeing'en.
Bilder er postet i Stort besøk-tråden, så i sammenheng med dine to første av Cub'en her, kan jeg jo låne tråden din for et av en SAAB 91B Safir som jeg tok mens jeg stod ved enden av RW27 og ventet.
IMGP7625.jpg

Safiren var eneste fly som manglet i denne tråden, så takk for det hr. LN-SSL :)

De bildene du fikk tatt borte ved kirka var rett og slett knall. De fikk fram størrelsen på flyet. Jeg vurderte det samme med siste fly, men så var det en stund usikkerhet rundt om det kom på 27 eller 09. Bra vi er mange som kan rekke over flere steder samtidig.

Det ble en alt for kort prat. Men det tar vi igjen senere?

Takker ellers for de tilbakemeldinger jeg har fått. Det jeg ikke har nevnt er at det er et helt nytt kamerahus jeg har brukt i dag, og bilderesultatet er kanskje ikke helt der som jeg vil ha det. Men man har jo fått prøvd seg litt fram i dag. Om 14 dager er det jo flyshow på Ørlandet, så da må ting sitte :)

Her var det mye snasent Kjell, nytt kamerahus eller ikke! :)

Herlig serie fra Værnes, dette, takk for flott dokmumentasjon både av de tre store, av de små, og nydelig avgangsbilde av IB A321 siom er svært sjelden i Norge!
Og så av Sea Bee da :) Herlig!

Hei
Dette var noe av det flotteste jeg har sett på flypraten.
Likte spesielt godt bildet av 3 x 747. Hva slags fotoutstyr bruker du?
Mvh.
Steinar Johnsen

Knallfin serie av begivenheten. Her har du gjort en glimrende jobb med å dokumentere oppmøte av folk og den fantastiske opplevelsen. Plinkskudd me sandblåste spottere:D En Sea Bee med norsk regg...:D Topp kvalitet hele veien.

Stilig serie med bra variasjon. Ser ut som at det "var livat ja" RAI RAI :D

Hei
Dette var noe av det flotteste jeg har sett på flypraten.
Likte spesielt godt bildet av 3 x 747. Hva slags fotoutstyr bruker du?
Mvh.
Steinar Johnsen

Du verden, det var da ingen dårlig tilbakemelding. Siden jeg en gang lærte bort hvordan man tar bilder til noen andre, og nå selv kan ingen ting, så må jeg si meg fornøyd med den kritikken.

I går var første turen med ny Canon 60D, og jeg er ikke helt fornøyd med fargegjengivelsen. Men så oppdaget jeg i ettertid at den sto på "landskap"-fargemodus. Så det forklarer at fargene ble litt vel friske. Objektivet er en snart ti år gammel Canon EF 70-300mm IS. Fungerer enda godt den.

Herlig serie fra Værnes, dette, takk for flott dokmumentasjon både av de tre store, av de små, og nydelig avgangsbilde av IB A321 siom er svært sjelden i Norge!
Og så av Sea Bee da :) Herlig!

Vi er svært heldige som har en Seabee på Værnes, definitivt. Takk selv OJ :)

Back