L learjet oversheriffmester Medlem 24 May 2012 #1 Uzbekistan Airways (HY) kommer med en fraktmaskin Mandag 28/5 Blir nok da en A300/A310 vil jeg tro. Foreløpig ETA 1300lt Kommer tilbake med mer info når jeg har. S
Uzbekistan Airways (HY) kommer med en fraktmaskin Mandag 28/5 Blir nok da en A300/A310 vil jeg tro. Foreløpig ETA 1300lt Kommer tilbake med mer info når jeg har. S
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 24 May 2012 #3 putzmeister said: Fantastisk nyhet:colgate: Click to expand... Skulle ikke du luke gresset da?
putzmeister ScanFlyer Dusty 24 May 2012 #5 ENGM 911 said: Skulle ikke du luke gresset da? Click to expand... Jo det stemmer det, skal bare ta noen øyeblikksbilder først av miljøet rundt Brugata:colgate: Etterpå blir det Osl hvis ikke det blir litt miljøbilder da..:colgate:
ENGM 911 said: Skulle ikke du luke gresset da? Click to expand... Jo det stemmer det, skal bare ta noen øyeblikksbilder først av miljøet rundt Brugata:colgate: Etterpå blir det Osl hvis ikke det blir litt miljøbilder da..:colgate:
L learjet oversheriffmester Medlem 25 May 2012 #6 Bare å ta seg noe kjØLig drikke og fortsette å luke. Fikk beskjed nå at maskinen er kansellert.... Mulig den kommer litt senere. Holder oppdatert.. S
Bare å ta seg noe kjØLig drikke og fortsette å luke. Fikk beskjed nå at maskinen er kansellert.... Mulig den kommer litt senere. Holder oppdatert.. S