• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Utstilling i TOS

• Thread starter Thread starter RH
  • Start date Start date

RH

ScanFlyer Blue
På en tur hjem fra Tromsø på nyttårsaftenen så jeg mange gamle reklameplakater for SAS utstilt. Jeg hadde dårlig tid og fikk bare knipset denne med mobiltelefonen min.

Jeg antar at utsillingen er laget i forbindelse med Langnes 40-årsjubileum i 2004. Interessant å se at prisene nesten er de samme idag. Oslo-Bodø for 245,- kan du vel få på en heldig dag få nå til dags også.

Enveispriser er heller ikke noe nytt, det hadde SAS også i midten av 60-tallet.

Kanskje noen forumister som er stasjonert i TOS kunne tatt noen bedre bilder av denne interessante utstillingen, om den fortsatt henger oppe.

Roar

Attachments

• sasplakat.JPG
    sasplakat.JPG
    126.3 KB · Views: 7
Replying to Topic 'Utstilling i TOS'

Stilig - enda en grunn for å besøke ishavsbyen!!!

Originally posted by RH

Jeg antar at utsillingen er laget i forbindelse med Langnes 40-årsjubileum i 2004. Interessant å se at prisene nesten er de samme idag. Oslo-Bodø for 245,- kan du vel få på en heldig dag få nå til dags også.

Enveispriser er heller ikke noe nytt, det hadde SAS også i midten av 60-tallet.

Roar

Og enda er det noen som klager på dagens priser.;) ;)

Legg merke til at SAS den gangen våget å vise frem navnet sitt på RØD bakgrunn:D

Ja og det var NATTfly!! Vel med den nye tidtabellen til SAS Braathens er det i mange tilfeller snakk om nattflyvninger nå også. Forøvrig mener jeg at en kun fikk disse "gunstige" prisene på nattflyet og ikke på dagflyene...selvsagt.

Da har jeg komme meg på nettet fra hotellet i Tana. Jeg postet en sak for nesten et år siden om samme sak. Her er linken til den diskusjonen.

http://www.scanair-forum.net/forums/read.php?TID=4134

Back