Utsolgt

• Thread starter Thread starter EB
  • Start date Start date

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Boken fra SAS Crewene er utsolgt... Men heldigvis kommer det ny og utvidet guide i november.

Se www.sasguides.com

Replying to Topic 'Utsolgt'

Ny upplaga av SAS populära guidebok
I dagarna släpps den nya upplagan av SAS Crew Guide 2006 med hundratals personliga restips från Skandinaviens mest reskunniga yrkesgrupp – SAS kabinpersonal och piloter.

Replying to Topic 'Utsolgt'

løp og kjøp - www.saswebshop.com

URL så lang som en ....

http://www.sasbraathens.no/WCM/templates/Fare____414.aspx , så EuroBonusInternational

Må være såpass frekk å si at jeg ville ikke ha betalt penger for denne guiden. Tipsene for USA er rett og slett dårlige (de anbefaler helt åpenbare turiststeder, jeg fant ikke et eneste nyttig tips). Kan ikke uttale meg for resten av verden, men vi har diskutert dette mye på FT og oss FTere er rimelig enige i at guiden ikke er noe bra.

Kommer dog til å bestille den nye guiden som de slipper nå. Den skal visst være en guide som er ferie orientert. La oss håpe at den gir oss mer nyttig insight enn erfaring fra en kjapp middag etter en lang dag som FA/Pilot, kræsjing rett i seng rett klokka 8, litt shopping om morran og rett tilbake til flyplassen for å jobbe... Vil vel ikke akkurat kalle det globetrottere som kan mest :p

jeg maa si meg enig med Tommy, de har faktisk med Bainbridge Island, men har bommet styggt, veldig styggt, ille paa anbefalt spisested....de leder deg forbi 4 meget gode, og stopper paa et sted vi ikke setter vaare ben....100 meter i fra favoritt Puben vaar.......

Kanskje Tommy og DC-8-63 kunne lage en guide her på Scanair.no...

Originally posted by EB

Jeg tar utfordringen på strak arm om Scanair.no vil ha en Chicago og NYC guide:)

Originally posted by Tommy777

Originally posted by EB

Jeg tar utfordringen på strak arm om Scanair.no vil ha en Chicago og NYC guide:)

Hei Tommy

Har du vært her : http://www.bluechicago.com/index.html

Var på denna klubben i fjor , og det var skikkelig bra. Konge "live-musikk", og flinke og gode bartendere. Anbefales..... :cool:

Back