• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Utru tenar i Norwegian

Replying to Topic 'Utru tenar i Norwegian'

Nå er jeg visst ikke helt med. Er det dumt av en Sunnmøring å si at Sunnmøringene er glade i å tjene penger? :biggrin

Vi kan vel heller konkludere med at det finnes råtne epler overalt?:spin:

bf
:cool2

Synes heller ut som han kommer fra et sted mellom her og der........;)

Heisann
Dermed ble 36-åringen dømt til fem måneders fengsel, der 120 dager ble gjort betinget med en prøvetid på to
Dette syntes jeg var en tynn straff! Gutta fra ENRON blir nok sittende litt lengre...:naughty:

Dag

Originally posted by Dag Johnsen

Gutta fra ENRON blir nok sittende litt lengre...:naughty:

Gang opp beloepet .... :smokin

Heisann og god Fredag MOW.

Jo da hadde vel Ken Lay og Jeff Skilling blit sittende inne til neste millennium, men svidel er svindel og er du skyldig så bør ikke straffen være proposjonal til hvor mye penger du har svindlet for...:naughty:

Har du planer for den lange helgen MOW, eller må du ut og reise igjen?

Jeg må ta min biennial flight review på Lørdag så det blir litt lesing om regs og airspace i dag... :up:

Dag

Unge MOW skal til Columbia SC i morgen og leke med en 752 .. deretter blir det Barksdale AFB tirsdag morgen og Mooney AFB (Valdosta GA) torsdag.

Lykke til med testen!

Jeg hadde en gang en lærer i økonomi som alltid påstod at dersom man skulle begå underslag, og hadde valget mellom å underslå 1 million eller 10 millioner, så skulle man like gjerne ta de 10 millionene, da forskjellen i straff bare var et par måneder.

Men man skulle også huske å grave ned pengene på et sikkert sted, for man vil alltid bli tatt for et underslag, påstod han skråsikkert!

BF:skep

Back