Stilig via Burkina Faso til Bejing...Creativt Dude![]()
Tror han mener ARN

Stilig via Burkina Faso til Bejing...Creativt Dude![]()
ARN ikke ARL, sorry.Stilig via Burkina Faso til Bejing...Creativt Dude![]()
Skavvise:
OSL-EWR er 3697 miles, og kjappeste veg til New York.
På min neste tur dit, flyr jeg 7005 miles for å komme meg dit, og "bare" 6102 miles for å komme meg hjem igjen. Men hva gjør man ikke for litt eksotiske flytyper og sånn?
Jeg og kona har et års opphold i California under planlegging f.o.m neste høst. Hun spurte meg hvordan jeg ville fly for å komme meg dit. Jeg svarte: "Andre veien..."
Og hva svarte hun?
Jeg tror denne slår det meste:
http://www.flyertalk.com/forum/trip...xtreme-mr-yet-40k-miles-23-flights-co-ua.html
![]()
Når jeg bodde i Tyskland nær DUS gikk det litt sport i å unngå direkterutene så langt som mulig på tur til og fra Norge. Endte opp med disse variantene:
DUS-AMS-OSL
DUS-TXL-OSL
DUS-TXL-CPH-TRF
BOO-OSL-HEL-DUS
OSL-HAM-DUS
DUS-CPH-OSL (kanskje den minst originale)
BOO-BGO-CPH-DUS
DUS-CPH-TRF-BOO
BOO-OSL-CPH-AMS (pluss tog)
TRD-CPH-DUS
BRU-ZRH-OSL (pluss bil)
Det skulle vel være alt, tror jeg.
OT, men hvor er det folk bestiller/leker med disse kreative rutingene som er nevnt her (og nøye dekket i TR-forumet)? Ser ikke for meg at sas.no disker opp med rutinger med 4 mellomlandinger med 3 forskjellige star-medlemmer med det første.
Ikke for å være negativ (igjen)- men jeg synes ikke mileage runs skal gjelde for "utrolige reiseruter". Hele prinsippet bak MR er jo å fly litt hvor som helst hvor det gir meg mil, ikke reise fra et sted til et annet med mål om opphold i "annet sted".
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.