• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Utfordringer i Canadisk luftfart

Re: Utfordringer i Canada' luftfart

Ikke bare Canada. Det snakkes om nedskjæringer over en lav sko. Folk får mindre penger og er nærvøse for å legge planer.
 
Re: Utfordringer i Canada' luftfart

... og det eneste stedet som er mer blodrødt enn Wall Street i 2025 er hos De amerikanske 757 og 767ers landsforening. Blir vel mye støvtørking å gjøre mellom flightene for de få maskinene som er igjen om noen år..
 
Re: Utfordringer i Canada' luftfart

Ikke bare Canada. Det snakkes om nedskjæringer over en lav sko. Folk får mindre penger og er nærvøse for å legge planer.

Ser den og på lørdag kan du fly Norse fra LGW for £126 ink skatter.
Uten at jeg vet prisnivået deres ellers
 
Re: Utfordringer i Canada' luftfart

Ser den og på lørdag kan du fly Norse fra LGW for £126 ink skatter.
Uten at jeg vet prisnivået deres ellers

Så flere datoer til $75 mellom Atlanta og Vancouver utover. Rævva tider, men generelt lave priser over hele linja.
 
Re: Utfordringer i Canada' luftfart

Så flere datoer til $75 mellom Atlanta og Vancouver utover. Rævva tider, men generelt lave priser over hele linja.

……ikke hele linja….Seattle Redmond Oregon USD 800.00 T/R (rett under en times flight) men Seattle Oslo med Lufthansa eller BA USD 761.00 T/R.
 
Back
Top