• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ut på tur

LN-KMS

ScanFlyer Blue
Ut på tur

Hei!

Jeg skal fra "Down under" opp til ALC på et jobbintervju. Har ordnet billett hos SQ og JK, alt i Y :(, og lurte på om JK sin lounge i BCN har dusj og noe frokost? Har ca. 2 timer transfer mellom SQ sin ankomst og JK sin avgang, og siden jeg skal rett på kontoret så hadde det vært greit å rive av seg svette og trøtte øyne i BCN for ikke spolere førsteinntrykket helt?

Noen som vil ha en "trip report" med bilder, eller er Y "reports" kjedelig lesing etter at "farmer" har vært ute å flaksa laaaaaaangt foran forhenget?

LN-KMS
Sydney

Re: Ut på tur

Alltid kjekt med rapporter - ikke så mange av dem på Y-klasse hos SQ, så det blir bra!

Originally posted by LN-KMS

Noen som vil ha en "trip report" med bilder, eller er Y "reports" kjedelig lesing etter at "farmer" har vært ute å flaksa laaaaaaangt foran forhenget?

LN-KMS
Sydney

Javisst...kjør på :musikk

LN-KMS
Sydney

Høhh ...Likte du ikke rapporten :question: :lol:
Skriv og ta bilder! Alltid interessant å så produktene fra alle sider og ender !
Får se om jeg får laget en oppfølger på min rapport til helga. Skal ha en identisk reprise ser det ut til..

Originally posted by Farmer
Får se om jeg får laget en oppfølger på min rapport til helga. Skal ha en identisk reprise ser det ut til..

Ble misunnelig på din juletur i fjor så jeg har en FRWSTAR3 på trappene for juleferien min i år. :)

-A

Originally posted by Farmer

Høhh ...Likte du ikke rapporten :question: :lol:
Skriv og ta bilder! Alltid interessant å så produktene fra alle sider og ender !

Rapporten var velidg hyggelig lesing. Skulle ønske det var meg! Siden jeg stort sett betaler av egen (student) lomme så blir det Y. Hadde det ikke vært for at det er så gæli langt "Down under" så hadde det vært greit. Samme hvilkel flyselskap man flyr så er Y stort sett "same shit, diffrent wrapping". Men jeg lover å lage en liten rapport med bilder og det hele!!

Lounge i BCN

Er det forresten noen som har vært i JK sin lounge i BCN? Jeg har et par timer der og lurer på om det er noen dusj muligheter? Har søkt på nettet, flyertalk og scanair, men jeg finner ingen relevant info. Anybody?

Er det forresten noen som har vært i JK sin lounge i BCN? Jeg har et par timer der og lurer på om det er noen dusj muligheter? Har søkt på nettet, flyertalk og scanair, men jeg finner ingen relevant info. Anybody?

Jeg kan bekrefte at det IKKE er muligheter til å dusje. I tillegg så synes jeg at utvalget av drikke er noe begrenset og de tilbyr kun snacks å spise. Forøvrig har de en PC for fri bruk (ofte flere som venter i kø for å få tilgang). Har du mulighet prøv å få adgang til naboloungen. Har besøkt den en rekke ganger i fjor vinter da JK loungen var stengt pga. vannlekasje-en mye bedre lounge.

Back