• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ut av dvalen på OSL

findus

D610 + mange mm
Ut av dvalen på OSL

Var ute på skitur i går, men det var nok litt i kaldeste laget, så halsen var i ulage i dag. Hva er vel da mer naturlig enn å vasse rundt i dyp snø og -17 °C ved OSL for å spare halsen?
Et lite utvalg nå når tilgangen på ferske bilder ikke er spesielt stor.
For øvrig fungerte Sigma'en i kulda, kanskje fordi det sitter et Nikon hus i enden :D

585.jpg

587.jpg

588.jpg

589.jpg

590.jpg

591.jpg

592.jpg

594.jpg

595.jpg

596.jpg

601.jpg

602.jpg

603.jpg

605.jpg

Re: Ut av dvalen på OSL

Fine bilder som vanlig.
Likte spesielt godt snuta på "Thaien".

Vidar

Sår hals eller ei. Jaggu på tide at du kom deg ut av hiet:D
220mm på det siste bildet av Thai'en?? Hvor stod du da?
Flotte bilder:)

Sår hals eller ei. Jaggu på tide at du kom deg ut av hiet:D
220mm på det siste bildet av Thai'en?? Hvor stod du da?
Flotte bilder:)

Ja det er lenge siden jeg har vært på farten. Jeg stod ved deice, litt begrensede muligheter innimellom brøytestikker og snøfonner, og hadde håp om skyfritt men den gang ei :(
Fikk akkurat nå inn en Thai under deice på airliners.net tatt fra samme sted.
Joda, det går mot vår... :D

Ja det er lenge siden jeg har vært på farten. Jeg stod ved deice, litt begrensede muligheter innimellom brøytestikker og snøfonner, og hadde håp om skyfritt men den gang ei :(
Fikk akkurat nå inn en Thai under deice på airliners.net tatt fra samme sted.
Joda, det går mot vår... :D

Hadde en mistanke om det,ja. Vært der en gang tidligere i vinter,men kom liksom aldri høyt nok opp:(
Grattis med Thai'n på Anet:)

Hadde en mistanke om det,ja. Vært der en gang tidligere i vinter,men kom liksom aldri høyt nok opp:(
Grattis med Thai'n på Anet:)

Nei, trikset er en liten krakk :D
Ser litt corny ut der jeg trasker langs gjerdet med krakken fra vaskekjelleren, men den er veldig praktisk :D

Godt å se det rører seg langs gjerdene igjen. TG`s 777 er jo bare helt fantastisk uansett vinkel. Nå er det bare å glede seg hva som kommer fremover.

Meget pent, godt Sigmaen virker. Er det mye snø å "vasse" i til gjerdet ved avisningen?

Meget pent, godt Sigmaen virker. Er det mye snø å "vasse" i til gjerdet ved avisningen?

Ikke så ille, den bar et stykke til tross for mine lange "elg-ben"
På vei tilbake var det greit å gå i egne spor.
Men jeg tror i alle fall jeg kan garantere dette området for elgfritt :D

Back