Ustabile EuroBonus-sider og manglende poeng

flyKSU

ScanFlyer Gold
Har et par flygninger (t/r OSL-KEF) jeg av en eller annen grunn ikke har fått registrert poeng på, selv om de vises på EB-sidene mine, men med 0 poeng. Prøvd å etterregistrere flere ganger, men får bare feilmeldinger. Prøvd å sende inn manuelt etterregistreringsskjema men intet svar. Tatt kontakt med SAS for flere måneder siden, men ingenting skjer. I samme unnarennet tenkte jeg å prøve å registrere Trumf-poeng over på EuroBonus, men ikke f**n om det skal gå heller. Feilmelding om at EuroBonus-konto ikke eksisterer. Tok kontakt med Trumf som sa jeg måtte kontakte SAS. Tok kontakt med SAS som sa jeg måtte kontakte Trumf... :headbang

Skal det være så jævlig vanskelig å få dette til å fungere? De to flygningene ble gjort tidlig april, og det er derfor for sent å etterregistrere dem nå, ialle fall på nett. Det er ikke snakk om de store poengsummene heller, men det er mer en prinsippsak. Slike ting skal ordnes, ihvertfall når det blir tatt kontakt om det. :old

Et lite hjertesukk bare...
 
Legg fram saken for SAS Customer Relations, så tar de den videre.
Jeg har med hell gått den veien, når jeg ikke har fått noen respons hos EuroBonus.
 
Back
Top