USAirways bonusprogram (del 3) (Star Alliance)

Re: USAirways bonusprogram (del 3)

Noen som har fått godkjent dest/stop-over på en ikke-A* hub? Vurderer å besøke en kompis i Khao Lak, hadde vært kjekt å kunne fått med BKK-HKT.

Noen som har fått godkjent dest/stop-over på en ikke-A* hub? Vurderer å besøke en kompis i Khao Lak, hadde vært kjekt å kunne fått med BKK-HKT.

Er det HKT du vil ha stopover på? Det går fint.

Er det HKT du vil ha stopover på? Det går fint.

Supert! Antar det blir å strekke det litt vel langt å be om RRS som avgangsflyplass? ;P Kan vel neppe betegnes som *A hub selv om det er WF som flyr.

Avreiseflyplass må ikke være en hub (det hadde forhindret mange bonusreiser), kun stopover-flyplassen. Det som er problemet for ditt vedkommende er hvis det er WF og ikke SAS som flyr derfra, det hjelper ikke om SAS eventuelt har codeshare, så du må selv komme deg til en flyplass der et hvilket som helst *A-selskap flyr fra. Det kan like gjerne være Alta som Oslo.

Slapp av HL 7421 tilbake i dag ( 744 kombi )... Kanskje planlagt vedlikehold ?

Sorry, jeg som blander med ANA miles... Tunga rett i munnen:P Ser man kan fornye holdbarheten på DM mot gebyr, 400$ for 100 000 +
Evt. bare dytte inn en flight, et hotell eller noen poeng? Er det ikke bare krav om bevegelse på konto for å holde liv i den, eller tar jeg feil?

Kan man hvis man er misfornøyd med poengprisen man får oppgitt fra første agent lagre bookingen, ringe tilbake og håpe på at agentrulletten gir deg en agent som ikke kjenner systemet så godt og gir deg en lavere pris, eller ligger poengprisen inn i PNR?

OSL-(LH)-FRA-(OZ)-ICN-(OZ)-HKG-(TG)-BKK-(TG)-ZRH-(LX)-OSL.

Hva er dest. din? Har du layover? Hvilken pris får du? Hva flyr du? Etc etc etc. :rolleyes:

Samme opplegg som Ståle, bare annen hjemreise. Mistenker at du kjenner rute og stopover/destinasjonsregler som han brukte.

Har fått reservere seter hos LH og SK, men for TG og OZ må jeg vel maile bookingavdelinga hos e respektive selskaper? Har plukket ut 1A/K som F-seter i OZ 747, men hva anbefales i C hos OZ 747?

Lurer på det samme med F hos Thai i 388 og 346.

For OZ ring kontor i London eller Frankfurt utenom lokal kontortid . Da havner du rett hos en hyggelig dame i Seoul. Alt i box.

Fruen og jeg bruker alltid nå rad 1 på 744. Så privat foran og ved landing har man vinduer "nesten" foran ..

C klasse på OZ er nydelig. Har nettopp hatt på 321, men også på 744 i 2etg. Spiller egentlig ingen rolle der oppe.. 321 er første rad best.

Thai ring eller email..

Har plukket ut 1A/K som F-seter i OZ 747, men hva anbefales i C hos OZ 747?

10A/K, dvs. nødutgang på øvre dekk. Har ikke testa Asiana sine 747, men øvre dekk er alltid en vinner!

Takk for hjelpa SQ777, og på øvre dekk blir det nødutgang da også.

Siden ingenting nevnes om TG A346 / TGA388 regner jeg med at det er likegyldig hvor man sitter..

Tittet på våre bookinger hos TG på 380 og vi har valgt 1 der også, kanskje for at vi liker å være private :headbang:lol:. Men ingen spesiell begrunnelse utover det.

Ingen av oss på forumet har vært ombord der foreløpig .":rolleyes:

Tok 3K på A380`n jeg, så sitter jeg ikke så nerme baren..regner med at det kanskje kan stå folk der innimellom.

1A på 346en ble det, fikk svar på seatrequesten kjapt av TG som også imøtekom begge mine ønsker :)

Fant en e-postadresse til en fransk reservasjonsavd. i OZ og mailet de, så får vi se om de kan hjelpe med seatrequest.

Back