hmm, hvordan kommer du deg fra Brasil til Florida? Just wondering..
hmm, hvordan kommer du deg fra Brasil til Florida? Just wondering..
Positiv tilbakemelding etter å ha kontaktet UK avdelingen til US for en Open Jaw booking (OSL-GIG mars 2013, retur FLL-OSL) i C.
Profesjonell håndtering, fant low level award og endelig routing ble OSL-FRA-GIG med LH (Forhåpentligvis har LH oppgradert sin 34P?), returen FLL-IAD-LHR-OSL med UA/SK (UA TATL segment i ny 777 layout).
Dette etter at gutta på bookyouraward.com hardnakket hevdet at det var umulig å booke open-jaw med US. Hmmm...
Hvis det åpner seg availability i O-klasse og jeg oppgraderer, er det å regne som endring med tilhørende gebyr?
JA, det blir endrings gebyr om du endrer klasse. Men om du for O(F) så burde du bare betale de 150 usd. First er så ekstremt mye bedre...
Etter to dager i Rio flyr vi GIG-MAO (Sannsynligvis betalt billett med mindre TAM hoster opp noe 3 mnd før avreise, deres bonus releasedato og fremdeles er i *A).
Deretter rosinen i pølsen:
http://www.seabourn.com/find-luxury...er=1&voyageCode=5308&tabName=ItineraryDetails
som vi gleder oss til; Brukt selskapet tidligere og var svært fornøyd..
Er det noen blokk på Swiss flighter i business frem i tid? Kommer ikke opp i påsken i det hele tatt (hverken som first, economy eller business) når jeg søker for påsken 2013 via Ana tool eller AwardTravelr.
Edit: Og er det en oversikt over hvor mye det koster i fuel tillegget for de enkelte? Skal fra Oslo til New York i påsken ser det ut til, SAS har next to nothing ledig. Ser på Brussel og Lufthansa som de mest reelle alternativene.
Swiss var slik i påsken 2012 også, når jeg forsøkte å booke i 2011. Fikk booket NRT-ZRH og måtte via FRA hjem. ZRH-OSL var stengt.Er det noen blokk på Swiss flighter i business frem i tid? Kommer ikke opp i påsken i det hele tatt (hverken som first, economy eller business) når jeg søker for påsken 2013 via Ana tool eller AwardTravelr.
While Lufthansa does release first class award space to partner airlines within two weeks of departure, the exception is US Airways, since they block all Lufthansa first class award space. I guess with the number of US Airways Dividend Miles bookings in Lufthansa first class in the past, it was costing US Airways way too much money, and as a result they’ve entirely blocked Lufthansa first class on all routes. Now, you can try to get an agent to manually request the seats which in theory should make them available, though US Airways agents have specifically been told not to do this, so it can take some serious persistence.
Og enkelte ganger har de feilberegnet dette og belastet 150 NOK i stedet.![]()
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.