• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

US Navy C-9B Skytrain II 161529 på Værnes

flappflapp

ScanFlyer Blue
US Navy C-9B Skytrain II 161529 på Værnes

Skulle nedover fra Værnes sist søndag, og la merke til denne modne damen her på militær side av flyplassen:

IMG_5217.jpg

Beklager slett kvalitet, måtte bare røske kamera opp av bag'en på vei til "baktrappen" på LN-NIF og i tillegg er utsnittet slik at oppløsning ble ca 1:1. Ser at den varme(!) luften over rullebanen nok også har bidratt til å gjøre bildet litt mindre skarpt enn det burde vært...

Hva maskinen gjorde her i Norge aner jeg ikke, men jeg skjønner at disse maskinene er innom en gang imellom.

Ha en fortsatt fin 1. mai! :)

Last edited:
Re: US Navy C-9B Skytrain II 161529 på Værnes

Flott dokumentert! Selv var jeg nedom på søndag for å se om den skulle dra, men det gjorde den jo selvsagt ikke, mandag derimot, men da var jo ikke undertegnede der for å dokumentere det. Vi hadde forøvrig en SAC C-17 på besøk i går kveld/natt. Så det er nok noe militærgods som er på flyttefot.

Back