Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 31 Mar 2014 #1 Ser at US Navy er på vei ned mot OSL nå som CNV6563. Det er en C-9B Skytrain II. Eller en DC-9 som vi kjenner fra den sivile verden. Mulig den blir stående over natta?
Ser at US Navy er på vei ned mot OSL nå som CNV6563. Det er en C-9B Skytrain II. Eller en DC-9 som vi kjenner fra den sivile verden. Mulig den blir stående over natta?
Twin Otter ScanFlyer Mile High Club Medlem 31 Mar 2014 #2 Nå forsvant den fra radar'n. Sånn er det med MLAT.
putzmeister ScanFlyer Dusty 1 Apr 2014 #3 Lørdag ettermidag kom denne, sto til Søndag formidag. DC-9 by stein380, on Flickr
Cecilie ScanFlyer Crusty Medlem 1 Apr 2014 #4 Den fløy over hodet mitt da jeg var på tur i Tvedestrands skoger søndag formiddag. På vei sørover fra Oslo.
Den fløy over hodet mitt da jeg var på tur i Tvedestrands skoger søndag formiddag. På vei sørover fra Oslo.
R raider66 ScanFlyer Rusty Medlem 3 Apr 2014 #5 Stod på OSL MIL også tirsdag morgen. Sammen med en C17 og en C130. Espen