Nei, det er de ikke. Både SAS og US Airways er såkalte "kjipe nettverksselskap". Veldig dårlige bak gardinen, hvertfall etter min mening. Men det er bra det fortsatt finnes noen nettverksselskaper som lever opp til sitt navn og har god service også bak gardinen
Jeg synes uansett det er synd US forsvinner fra OSL. Ikke minst pga konkurransen, men også pga mangfoldet. US Airways på OSL vil nok bli savnet, særlig av spotterne. La oss håpe de kommer tilbake i 2012. Tenk om alle selskap med dårlig service skulle forsvunnet, da hadde det blitt ganske kjedelig på OSL for å si det mildt.
SAS og Thai har ikke code-share på flyvningerne mellem Skandinavien og Bangkok. Til gengæld har Thai code-share på en række af SAS' europæiske flyvninger - bl.a. LHR-CPH. Ligeledes har SAS code-share på Thai flyvninger i Østen - bl.a. BKK-SIN.
Ja!
Hvis du sammenligner med endel andre, samt ser på kundeundersøkelser på transatlantiske selskaper skårer SAS ganske høyt.
Jeg vil også påstå at vi i SAS har et betydelig høyere servicenivå bak i bussen en mange andre.
Ja!
Hvis du sammenligner med endel andre, samt ser på kundeundersøkelser på transatlantiske selskaper skårer SAS ganske høyt.
Jeg vil også påstå at vi i SAS har et betydelig høyere servicenivå bak i bussen en mange andre.
Ja!
Hva består dette betydelig høyere service-nivået i da, helt konkret?
For betaling for alkohol, og kun ett mat-alternativ er jo ikke akkurat fryktelig imponerende i forhold til konkurenter, som f.eks BA, LH, AF og til og med KL.
Er det i forhold til amerikanske selskaper du mener SAS er bedre?