L LN-KRF ScanFlyer Gold 12 Dec 2007 #1 Jeg vet at UPS går fra Oslo til malmø klokka 2025, men hvor kommer den maskinen inn i fra når den kommer til OSL? Noen som vet hvordan ruta er på den?
Jeg vet at UPS går fra Oslo til malmø klokka 2025, men hvor kommer den maskinen inn i fra når den kommer til OSL? Noen som vet hvordan ruta er på den?
Spanair ScanFlyer Silver 12 Dec 2007 #2 Mener den går OSL - MMX - CGN, så da kommer den vel inn fra Cologne?
L LN-KRF ScanFlyer Gold 12 Dec 2007 #4 for jeg har sett den på radaren at den bruker å gå MEGET lett lastet ut i fra Gardermoen, så den gikk i 40 000 fot til ESMS her en kveld, den bruker nok neppe å være fullasta ut i fra ENGM.
for jeg har sett den på radaren at den bruker å gå MEGET lett lastet ut i fra Gardermoen, så den gikk i 40 000 fot til ESMS her en kveld, den bruker nok neppe å være fullasta ut i fra ENGM.
Spanair ScanFlyer Silver 12 Dec 2007 #5 Thomas said: Jeg mener den kommer fra MMX også? Click to expand... Stemmer bra det ja. UPS285 OSL-MMX-CGN UPS284 CGN-MMX-OSL
Thomas said: Jeg mener den kommer fra MMX også? Click to expand... Stemmer bra det ja. UPS285 OSL-MMX-CGN UPS284 CGN-MMX-OSL