Ups, best å ikke være for høy

Re: Ups, best å ikke være for høy

Den kunne jo vært håndtert bedre. Har vært borti samme situasjon selv en gang, men da ble jeg rimelig kjapt flyttet til bulkhead.

Ja helt klart en kjedelig sak, men bra at se at flyselskapet legge seg helt flat og innrømmer feilen, ikke det man ser oftest.

Virker som de tenkte etterpå, uansett å legge seg flat ,så gikk det jo utover han som måtte gå av flyet.

Jeg leste bare overskriften og trodde han var høy, som i ruset.

Derfor scrollet jeg bare videre. Ser nå at det er en noget mer oppsiktsvekkende sak.

Skal vel nevnes at det er veldig få selskaper en sitter behagelig på Økonomiklasse om man er over 190..

Hadde jeg styrt ei slik skute hadde hvert fly i flåten hatt 1 rekke med ekstra beinplass i økonomiklasse øremerket for lange og evt overvektige passasjerer.. uten pris tillegg..

Få man sitter godt hos, en del man klarer å få til å sitte OK hos og noen som nesten får deg til å snu i flydøra.

Jeg opplever med mine 194 cm at benplassen grovt sett er omvendt proporsjonal med takhøyde i kabinen...
Datagrunnlaget mitt strekker seg til Widerøe og SAS crj, så teorien er nok litt tynn.. Men feelingen er i allefall at benplassen ikke er dårligere på de "små" flyene..

Back