• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

United - Star Alliance Kantiner i FRA ?

dc-8-63

Finn Erik Edvardsen
Hvilke muligheter har en med Business Class billett på UA ut av Frankfurt - ser at Red Carpet får nokså dårlige tilbakemeldinger...har en adgang til noen av LH´s kantiner uten kort med tilnærmet statussmak ?

United sin RCC er vel lagt ned, men business billett har du adgang til Lufthansa sine business lounger i FRA.

Lurer litt på dette selv siden vi skal ha UA 901 til SFO (videre HNL ) på mandag førstkommende.

Tittet på FRA i dag og der sto det at alle UA gikk fra Z(!) gates som var nytt for meg. Tydeligvis etasjen over A gates.... Så hvilken kantine er nærmest ???

Har også den forferdelige 0625...:cry:

Lurer litt på dette selv siden vi skal ha UA 901 til SFO (videre HNL ) på mandag førstkommende.

Tittet på FRA i dag og der sto det at alle UA gikk fra Z(!) gates som var nytt for meg. Tydeligvis etasjen over A gates.... Så hvilken kantine er nærmest ???

Har også den forferdelige 0625...:cry:

Og jeg ser at LH 865 (06:25) er forventet inn til FRA ved 12:45 tiden i dag, skal nok følge med været - har svært liten lyst på Julaften i transitthallen i Frankfurter :cry:

Tenkt på det samme :(. Hadde maks flaks i går og kom inn på rute fra mUC, og i tillegg TAP avlyste streiken jeg ikke hadde hørt om da vi dro sist tirsdag...

OT, men ble overrasket at EZY fløy to ganger om dagen LIS-FNC, så det måtte vel ha blitt redningen i går...

Back