United reaktiverer UA093 og UA175

Ser ikke poenget å lage noen stor sak av det. The show must go on og hver lille tilpassning vi gjør er en liten seier for terroristene.

For min del så er det bare noen tall, men kan tenke meg at for noen så har de en særlig symbolsk verdi som nok kan være tungt. Men det kommer jo ikke til å være noen "operating flightnumber". De kunne nok riktignok ventet til etter "10-årsjubileumet" den 11. sep 2011, men det kan sikkert hende noen vil bestille på de avgangene da av den årsaken.

Ser ikke poenget å lage noen stor sak av det. The show must go on og hver lille tilpassning vi gjør er en liten seier for terroristene.

Jeg tænker ikke så meget terrorisme her, men mest af alt at det vel altid har været god stil at fjerne flynumre, hvor der har været større dødelige ulykker m.v.

Jvf. Swiss 111, AF447, SK 686, TWA800 (samme flynummer havde faktisk en gang været involveret i et crash og fortsatte dengang. Efter 2. gang blev den slettet)

Nej, ikke nødvendigvis den store ting, men omvendt heller ikke nogen grund til at bruge disse flynumre. Jeg holder mest på sidste mulighed af respekt for de omkomne og efterladte.

SAS hadde jo det mest treffende flynummer i denne forbindelse med sin avgang CPH-EWR som het SK911 i alle år- som jo ikke overraskende ble endret i 2001 og da til SK909 !

De har tatt Osama. Paa tide aa lukke denne doera og gaa videre. I stedet for aa feire doeden, la oss feire livet. SK911 var en institusjon. La oss faa tilbake den ogsaa. Det er et verdig og stolt merke som ikke fortjener aa bli stuet bort i moerket.

Back