United med innenriksmaskiner på transatlantisk

Someone

Moderator
Medlem
United med innenriksmaskiner på transatlantisk

Ser man på destinasjonene, så kan man mistenke at det er noen som merker konkurransen fra en eller flere lavprisaktører, men United setter inn sine "high density" 777-200 maskiner til Barcelona, Madrid og Dublin til sommeren. Dette er jo maskiner som til nå har blitt brukt innenriks, og har liten business class og 10 i bredden bak

https://www.routesonline.com/news/3...nited-outlines-hd-777-european-routes-in-s18/
United Airlines during the weekend of 01DEC17’s schedule update filed High Density Boeing 777-200 (J28Y336) operation to Europe, gradually entering service during summer 2018 season. Planned changes as follow.

Newark – Barcelona eff 23APR18 High-Density 2-class 777-200 replaces 767-400ER
Newark – Dublin eff 10MAR18 High-Density 2-class 777-200 replaces Low-Density 2-class (This was already filed in the system but not covered previously)
Newark – Madrid eff 23MAY18 High-Density 2-class 777-200 replaces 767-300ER

Re: United med innenriksmaskiner på transatlantisk

Åh, dæven...

Trodde business class var greia de gamle aktørene overlevde på over dammen jeg. Men kanskje ikke til Madrid, Barcelona og Dublin.

Åh, dæven...

Trodde business class var greia de gamle aktørene overlevde på over dammen jeg. Men kanskje ikke til Madrid, Barcelona og Dublin.

Det trodde jeg også - at det var gode inntekter på business class som gjorde at de kunne dumpe prisene lenger bak i flyet. Men når det er sagt så får man jo opp volumet betydelig (til 364 seter?) i høysesongen - med mange turister på tur og relativt bra betalingsvilje også i økonomiklasse.

Merk at dette er de gamle First lenestolseter.. Har fløyet dem noen ganger ( upgrade ) før UA økte fra 9 til 10 i bredden bak.

Kanskje billig business ? Disse setene er bedre enn de nye Economy Plus hos andre over dammen.

Merk at dette er de gamle First lenestolseter.. Har fløyet dem noen ganger ( upgrade ) før UA økte fra 9 til 10 i bredden bak.

Kanskje billig business ? Disse setene er bedre enn de nye Economy Plus hos andre over dammen.

Disse har da United sine gamle businesseter. Varianten med 8 i bredden. :crowded

Delta har også satt inn domestic 757 på enkelte av sine kortere transatlantiske flyvninger til sommeren. Island og Irland, hvis jeg husker rett. De selger imidlertid ikke Business på disse turene, kun PE.

Jada, men der borte kaller man Business for First.. Som du sier 8 i bredden, men god benplass. De kaller den fortsatt First på seatmappen. Skal selv ha den igjen på neste tur om noen dager.

De samme setene på 737 , der 4 i bredden . Har hatt de setene der mange ganger. Kaller det First.

Helt greit for en tur over dammen... Undrer på hva de kaller denne klassen senere.. Og pris.

Back