Tænker om DY virkelig tager de gode pax fra UA, da DY's frekvens på NYC jo ikke er daglig og ej heller tilbyder onward connections.
Prisene fra Oslo var tidvis veldig lave også før Norwegian kom på banen (det var vel nede i 2000-2500 en plass)Etter DY kom inn, så virker det ihvertfall som UA har senkt prisene på de billigste billettene.
Etter DY kom inn, så virker det ihvertfall som UA har senkt prisene på de billigste billettene.
Ett annet poeng er jo at SK kommer til å tilby et bedre biz produkt enn UA fremover. Muligens UA har prøvd å se inn i krystallkula?
Kommer ihåg diskussionen här när SAS återlanserade linjen OSL-EWR. Då var farhågorna att SAS syfte var att konkurrera ut UA. Verkar som de lyckades tillslut. Hehe...![]()
United bekräftar idag för Bonusfeber.se att Stockholm blir en säsongslinje:
http://bonusfeber.se/united-gor-uppehall-till-stockholm/
Edit: och även OSL.
Ja, dette var overraskende. Mistenker at noen i ATL har merket seg dette .. vi får se om det kanskje skjer noe på den fronten istedet ...
#smisekmågå #smisekout
Mon tro om ikke dette baner vei for en annen rute vestover med et nettverksselskap, til en ny destinasjon (tenker ikke på den planlagte SAS ruten som vi alle går og venter på).
Del to var vel at Sas skulle legge ned igjen etter å ha utkonkurrert Co/UA.
Jo, enligt skeptikerna...
Får vi SAS skruva upp vintertrafiken till daglig på ARN/OSL-EWR? Kanske saknas kapacitet?
Hvordan er ståa for Atlantic++: Er både SAS og UA medlemmer der? Ideen med den alliansen var vel at den skulle være metal neutral, så kanskje er dette et ledd i kapasitetsreduksjon for å bidra til noe høyere yield (hvis kostnader og inntekter deles mellom medlemmene så spiller det liten rolle hvem som flyr)?
Del to var vel at Sas skulle legge ned igjen etter å ha utkonkurrert Co/UA.
Kjos avslørte til Dagens Industri at han nå starter et datterselskap til Norwegian som skal fly langdistanse. Målet er å starte ruter til New York og Bangkok fra Oslo og Stockholm allerede sommeren 2011
Avtroppende SAS-sjef Mats Jansson synes det er pinlig at man ikke kan reise direkte fra Oslo til New York med selskapet. SAS vurderer å sette opp direkteruter fra neste år.
SAS gjenåpner Oslo-rute til New York
We use essential cookies to make this site work, and optional cookies to enhance your experience.