• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

- United breaks guitars

LN-MOW

Flyklapper
Medlem
Don't mess with a country band!

In the spring of 2008, Sons of Maxwell were traveling to Nebraska for a one-week tour and my Taylor guitar was witnessed being thrown by United Airlines baggage handlers in Chicago. I discovered later that the $3500 guitar was severely damaged. They didnt deny the experience occurred but for nine months the various people I communicated with put the responsibility for dealing with the damage on everyone other than themselves and finally said they would do nothing to compensate me for my loss. So I promised the last person to finally say no to compensation (Ms. Irlweg) that I would write and produce three songs about my experience with United Airlines and make videos for each to be viewed online by anyone in the world. United: Song 1 is the first of those songs. United: Song 2 has been written and video production is underway.

http://www.youtube.com/watch?v=5YGc...02-1.html?CMP=OTC-RSS&feature=player_embedded

Denne taper UA så det synger...

...men noe sier meg det egentlig kunne hent et hvilket som helst airline, og at UA egentlig er den som frames for det. Viser bare at frontline employees og kundemottak må være obs og ihvertfall gi inntrykk av "det fikser vi"...

Snakket med Robin om denne. De har faatt masse god PR paa bakgrunn av denne saken som naa er loest. De forsoeker aa faa han til aa lage en ny laat om at ting naa er fikset. Spoers om den faar like mange hit :P

Genial :)

Gjør ikke om noen mister den i mailboksen min heller :)

(foss_martin:krøllalfa:hotmail.com)

ellers så er det da ikke noe problem å lage en mp3 ut av videoen heller da ;-) gitar og bag-handlere er vel ikke alltid like lurt, nåe jeg gikk på folkehøgskole på gitarlinje og reiste med gitaren min så var den alltid med ombord :-)

Jeg kan huske det var en fiolinist, tror det var Tellefsen, som måtte avlyse en konsert pga. en GA som nekta han å ta med denne fiolinen ombord. den var visst verdt flere millioner dollar.

Bra sang. Kanskje jeg bør la min 1000$ RG2550 bli liggendes hjemme i safe'n.
Ville aldri ha dratt'n med på flytur med mindre jeg skaffer meg "ekstra seat".
Eventuellt å putte kona i "cpt1" istedetfor... ;-)

For og si det slik så likte jeg sang nummer 1 bedre enn 2. men smaken er jo som baken.:):)

Back