United 787-leveranser (status)

Da var den endelig på vei mot IAH under kyndig dansk kontroll ... ;)

L/N 53 C/N 34824 B787-8 N20904 UNITED
Dep BFI 09:59 PDT ETA IAH 15:34 CDT
Call Sign UAL7708 Hex Code A1B5E7

Niels er en kompis av Dag, jeg har truffet han flere ganger, floey 777 for CO. Han er Captn paa skuta og den foerste som er sjekket ut paa 787 for UA
OK på den måde,,så er han nok også første skandinav på typen..;);)
Hislen Ole

Det er ikke umulig han var først, men det er vel et par DY-piloter som allerede er sjekket ut, er det ikke? Mange expats i Qatar og Ethiopian også, så muligheten for at noen skandinaver der også er sertifisert er der .. ;)

Det er ikke umulig han var først, men det er vel et par DY-piloter som allerede er sjekket ut, er det ikke? Mange expats i Qatar og Ethiopian også, så muligheten for at noen skandinaver der også er sertifisert er der .. ;)

Han er jo sjekket ut for lengst, har dillet. Siden UA faar fly foer Qatar og Norwegian, Ethernopian fikk jo sitt fly veldig nylig

Ja da, men pilottrening har foregått i lang tid. QR får også sin første i løpet av helgen sannsynligvis.

Heisann Ole!

OK på den måde,,så er han nok også første skandinav på typen..;);)
Hislen Ole

Niels er en av dine landsmenn fra Koebenhavn. Han var en av de, om ikke den foerste "ikke-Boeing ansatt" som fikk B787 type rating her i USA, nesten 2 aar siden, og ogsaa den foerste ikke-Boeing ansatt som har flydd B787 her i USA. Reiser du med UA om dagen kan du se et kort interview med Niels paa aapningsvideoen.

Dag

Desværre Dag....skal ikke med UA endnu...om 2 år skal jeg have min søn med på en cross-country tur på 30 dage i USA...eller Australien...Han kan ikke bestemme sig...men det er jo sådan de er de der 13-14 årige
Hilsen Ole

Hei igjen Ole!

Desværre Dag....skal ikke med UA endnu...om 2 år skal jeg have min søn med på en cross-country tur på 30 dage i USA...eller Australien...Han kan ikke bestemme sig...men det er jo sådan de er de der 13-14 årige
Hilsen Ole

Ja, det er noen fryktelige valg vaare barn har... cross-country tur i USA eller Australia. Tenk at foreldre skal behandle sine barn slik... :lol:

Kommer dere til USA maa dere legge turen om Chicago... ;)

Dag

Heisann!

Da landed UA 1116 paa ORD, vaar foerste B787 revenue flight igjen under "kyndig Dansk kontroll" av Capt. Olufsen... :)

Ship 904 skal tilbake til IAH og saa en round trip til LAX

Dag

Ser i dag på bookingen min at 787-avgangen fra Houston søndag 20.januar retning Amsterdam (UA58) er blitt endret til 767-400ER. Liten nedtur!

Jepp, vi fly 787 fra San Francisco til Houston, og videre til Chicago.

I Houston hadde vi grillfest i en hangar med flyet parkert utenfor, med mulighet til å gå rundt å ta bilder, både inne og utenfor flyet... :)

Back