Ungemas igjen....

Hpkris

Front section flyer
Tydeligvis så har denne damen fått nok...

Fjerner fulle folk, hvorfor får barnefamilier gjøre som dem vil?
«Vekker, skriker og søler» om bord på flyet.

Hadde sansen for denne løsningen....hehe
Gutten i matvogna
Berger forteller til slutt om en episode som skjedde for mange år siden:

- En rampeunge fløy inn og ut av kjøkkenkroken på flyet og gjorde livet surt for kabinbesetningen. De prøvde med tilsnakk, bestikkelser, men ingenting hjalp, sier han.

Til slutt skal purser ha sagt til ungen at om han ikke var snill så kom han til å bli låst inn i den tomme matvogna:

- Dette trodde selvsagt gutten ingenting på. Men etter å ha sittet inne i matvogna i et par minutter, satt han musestille i setet sitt resten av turen, smiler Berger.

Kilde:http://www.dagbladet.no/2011/09/30/tema/reise/reiseeksperter/fly/18355478/

Re: Unge mas igjen....

Jeg hadde selv et lite helv.... fra LHR til en by i Gulfområdet for noen år siden. I nærheten av meg satt det en familie med barn, og både foreldrene og drittungen var totalt ufyselige. Jeg sendte en skriftlig klage til flyselskapet etter at jeg kom hjem, og det endte meg at jeg fikk erstatning i form av en gratistur for to personer til en storby i Europa.
Ellers vil jeg påstå at fulle folk er MYE verre enn barn.

Jøss, fikk du erstatning fra flyselskapet fordi ungen var uspiselig??? :O

Ja, og hva kvalifiserer dere som umulige unger på fly? Jeg som har med meg to som gjerne har slått i hjæl hverandre før take off vil gjerne vite!
Det er også alltid mye småbarn som hyler i fly. Alltid. Det kan få magen til å vrenge seg hos selv meg, som har hatt en som illskrek hele veien OSL-BGO en gang. Men det er ikke så lett å gjøre noe med; redsel, øreverk etc.
Men dere tenker på rampestreker da eller?

Jøss, fikk du erstatning fra flyselskapet fordi ungen var uspiselig??? :O

Ja, og hva kvalifiserer dere som umulige unger på fly? Jeg som har med meg to som gjerne har slått i hjæl hverandre før take off vil gjerne vite!
Det er også alltid mye småbarn som hyler i fly. Alltid. Det kan få magen til å vrenge seg hos selv meg, som har hatt en som illskrek hele veien OSL-BGO en gang. Men det er ikke så lett å gjøre noe med; redsel, øreverk etc.
Men dere tenker på rampestreker da eller?

Har sjøl flydd med unger fra de var 6mnd og oppover uten nevneverdige problemer. Men greia i artikkelen går jo mye på at kanskje enkelte foreldre gir blanke f**n i unga, i det sekundet de setter seg i flysetet.

Ja jeg så det i artikkelen, at crewet måtte snakke til og bestikke og greier. Jeg tenkte det at jøss, er ikke det egentlig foreldras jobb.
Det i seg selv er jo merkelig da, at de gjør.

Derfor jeg likte den med matvogna...hehe

Seriøst er det tragisk at folk bare lar unga holde på, så forstår vedkommende som har skrevet inn til DB.

Back