• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ukens beste tilbud til flyspottere

ATC-flyradar

Traveler
Medlem
Kanskje dette er drømmen for enhver av oss som ikke er trafikkflyver eller bare sitter på klappsete på 737 når vi er ute å reiser. Kanskje dette hadde vært en opplevelse man sent glemmer.

4950 kr for en Flight Deck Experience m/ 1 time briefing, ca. 45 min. flight i full motion Boeing 737 NG simulator + en halvtimes debriefing, i regi av Superday.

Les resten her - det haster vis du skal oppleve dette:

http://www.groupon.no/deals/oslo/simulator-rabatt/993922?nlp=&CID=NO_CRM_1_0_0_272&a=1279

Dette får du
•Inkludert i Flight Deck Experience:
•En time briefing og forberedelse til flight
•Ca 45 minutters flight i full motion Boeing 737 NG simulator
•En halv time debrief der du får din pilotprestasjon evaluert av instruktøren
•Foregår i senteret for pilottrening på Oslo Lufthavn Gardermoen
•Opplev hvordan ekte piloter trener, og vær pilot på en Boeing 737 NG
•Det er plass til totalt 9 deltakere per gang og disse deles inn i flight crew med 3 deltakere som flyr sammen

God opplevelse !

Jan Støkkebo

Re: UKENS BESTE TILBUD TIL FLYSPOTTERE.

Slik jeg forstår det, får en kun fly i 15 min. Litt lite for den prisen.

737-simulatoren på flymuseet på Sola kostet 600 kr i timen for et par år siden. Regner med at den er i gang enda.

Back