Uke 48: Ukens bilder konkurranse

flyKSU

ScanFlyer Gold
Tenkte vi skulle prøve oss på en liten ting her på bildeforumet. Ukens bilder. Hver uke startes en ny tråd med denne tittelen, hvor hver forumist kan legge ut et bilde som er med i trekningen til tittelen "ukens bilde". Mer info i denne tråden

Informasjon om Konkurransen:
Mellom mandag og torsdag kan alle forumister som ønsker det legge inn sitt bilde som de ønsker skal være med i trekningen om "Ukens bilde". hver fredag vil det lages en poll (dette må gjøres av topic-starter eller Admin/Mod.) hvor alle kan stemme på det bildet de ønsker skal vinne. Søndag telles opp stemmene, og vinneren annonseres. Ny runde starter på mandag.

Last edited:
Mitt bidrag:

7.jpg

Ettersom vi allerede har begynt på denne tråden - Kan vi ta det slik at vi legger ut bilder her i denne tråden fram til torsdag, lager en poll på fredag og stemmer da? Så kan vi begynne f.o.m. neste uke eller noe å eventuelt sende inn om vi lander på den løsningen :)

Ettersom jeg ikke lengre er diktator drister jeg meg å legge til et bidrag jeg og ;)

10-4.jpg

Fint tiltak

Har lyst til å prøve med et bilde fra spotterplattformen på Sola tidlig formiddag mandag 19.november, da var det god anledning til å teste ut fotografering i motlys, med lav tåke over rullebanen. TF-CSB er på vei ut til avgang bane på 18.

Attachments

• X9csbSVG191107-3-f.jpg
    X9csbSVG191107-3-f.jpg
    123 KB · Views: 253
Gidda ikke lese reglene jeg da, så jeg aner ikke om bildet MÅ være tatt i samme uke som det publiseres? Prøver meg med dette....

2005_1205Image0004.jpg

Hva med en Tristar i maaneskinn?

Attachments

• 024.jpg
    024.jpg
    37.7 KB · Views: 237
Last edited:
Burde være sånn at bildene må være tatt i den aktuelle uken?

Attachments

• 20070513001 copy copy.jpg
    20070513001 copy copy.jpg
    107 KB · Views: 46
Back