• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Ukas innkjøp

Halvorsn

ScanFlyer Molded
Ukas innkjøp

Selv om jeg ikke er så altfor aktiv i dette hjørnet av scanairforumet, så har jeg da litt sans for å samle på modeller selv :) Denne uka var jeg oppe på onsdag og nå idag, søndag. Av det kom det ut en DAT ATR-42 (OY-JRY) i skala 1:150 eller noe i den duren. til og med mulig den er i 1:100 de er tross alt små i virkeligheten. Fikk meg også DY's LN-NOT og en MD-80 i "nye" SAS-farger (OY-KGZ) av Fratelli Cesana, begge i 1:100 :D

Re: Ukas innkjøp

Og hva skulle de ha for de modellene?

Hvem selger DAT og SAS modeller på OSL?

DAT selges i DAT skranken

SAS har han sikkkert kjøpt på sas museet.

Jeg kjøpte DAT i DATskranken, ja. Pruta ned fra 300 til 250 på den, og 500,- for MD-80n, som jeg kjøpte på SAS-museet helt riktig, hurvert ;)
LN-NOT koster som kjent kr 500,-
Har bilder som jeg kan legge ut snarest, ja :)

Back