Da feirer jeg en bedre uke med å presentere nyscannning av LN-BRB som for min del dukket opp uventet i de nye fargene da jeg var spesielt heldig og fikk stå på taket av Koksa-verkstedet den nest siste dagen FBU var åpen, dvs 6.oktober 1998. Fulgte trafikken i herlig solskinn fra 9 til 15, og den kom inn mens det enda var noen timer før BU gikk ut i den berømmelige streiken. M.a.o. siste gang LN-BRB landet på FBU, her er den på slutten av reverseringa langs bane 06. (Faktisk var det stort sett bane 06 som var i bruk de siste 14 dagene på FBU).
LN-BRB "Inge Bårdsson" ble levert 29.juni 1989, og uka etter begynte BU å fly med B737-400 mest på charter i starten. LN-BRA kom noen uker tidligere, og begge ble satt i trafikk samtidig. Det finnes svært få bilder av -BRB i det blå skjemaet, fordi det bare gikk 6 mnd fra den ble malt om til den forlot flåten. 31.mars 1999 ble den OO-VEJ i Virgin Express. Der er den visst fortsatt.
LN-BRB "Inge Bårdsson" ble levert 29.juni 1989, og uka etter begynte BU å fly med B737-400 mest på charter i starten. LN-BRA kom noen uker tidligere, og begge ble satt i trafikk samtidig. Det finnes svært få bilder av -BRB i det blå skjemaet, fordi det bare gikk 6 mnd fra den ble malt om til den forlot flåten. 31.mars 1999 ble den OO-VEJ i Virgin Express. Der er den visst fortsatt.