Default Ukas beste…fredag:-)

EB

ScanFlyer Inventory
Medlem
Glad morgen fra Ris. Kaffe og forum før turen går opp til toppen av byen. Middag på en pizzasjappe øst i byen før det blir en tur innom et bursdagsbarn på en bar i nærheten. Nyt i vei:-)

God morgon frå Stavanger!

Været er lova å bli vått, i dag og. Lader opp med koding på kontoret, før taco og karatetrening i kveld. Fotballcup med minstemann i helga, så her blir det full rulle!

Ha ein flott dag! 😊

God morgen fra Trønderhovedstaden. Det er ikke frokost inkludert her på hotellet, City Living, så øyeblikkelig ut å kjøpe en baguet til frokost og en til lunsj. Det er buss for tog sørover med avgang 14:45 i dag, kun stopp på Oppdal og pause på Dombås, på vei sørover, så håper å ankomme Oslo rundt 22:30, så hjem og rett på hytta, Er vel i seng ved 01:30 tiden antar jeg. Ellers litt reiseregninger som må fikses og litt nettsurfing. Ha en framifrå dag alle sammen.

Morn fra Tønsberg. Nok en dag hjemme med minstemann, satser på at han snart er frisk.
En tur til Sandefjord i ettermiddag for den norske delen av min søster sitt internasjonale bryllup, men den ordentlige vielsen og festen finner sted neste lørdag i sydligere strøk

Mornings fra Hvalstad stasjon. Litt krøll på jernbanen i dag. Men kontoret kaller. Noen pizzaemner står på kjølerommet og godgjør seg for middagen i kveld. Før jeg stikker ut for noen pils med noen gamle studiekompiser. Ha en fin dag.

Det fredag. Ugens værste dag. Men hey. De fleste andre synes det er den bedste dag, men jeg er dog af den anden overbevisning, om at det er ugens mest triste dag. Men alle har lov at være af forskellige overbevisninger. Kaffe i koppen. God morgenradio, og nydelse af minuttet 7.47. Også håber jeg at alle vil have en dejlig fredag og weekend :-)

God morgen fra Oslo. Snart ut for å trene litt, så blir det å arrangere en quiz, men skal jobbe i helga så får ta det litt med ro. Ble uansett nok enheter inntatt på Magic fra tirsdag til torsdag. For første gangen fikk jeg en lugar for 5 personer. Det er jo litt lotteri når man reiser på de billigste lugarene hva man får, men jeg tenkte iallefall at inni der hadde det blitt ekstremt intimt med fem ja. To sofaer og tre vanlige køyesenger. Tror også det er første gangen jeg fikk lugar på dekk 5 og, men det fungerte det. Lærer stadig nye ting, på dekk 5 på Magic er det faktisk en fryser for publikum, det ante jeg faktisk ikke at de hadde. Veldig smart å kjøle ned drikke på litt kjapt da forutsatt at man husker på det (de minibarene der på lugarene er jo litt halvveis ubrukelige og litt bingo om de funker).

God morgen fra kontoret.. Faktisk litt sliten etter gårsdagens BGO-tur. Ut av døren 05.50, to flighter, fem taxiturer, fire møter, en lunsj, 14 mil i egen bil og i sofaen 15 timer senere. Da smakte en god rød fra Paso Robles ekstra godt og Always Sunny In Philadephia var ekstra morsomt. Nå er det full rulle og stor kundelunsj før det blir date-kveld med mor og litt and..

God morgen fra King Amlet lounge, der de ikke serverte frikadeller til morgenmad. Det er jo tett på skandale. En annen skandale er at det er kulete å komme seg fra Jylland til Oslo på dagtid. Det er enten grytidlig eller på kvelden. Det suger litt når det er over en time å kjøre til flyplassen.

Men da har man Air Dolomiti og Lufthansa. BAM! Snart off to Frankfurt og så hjem til Oslo.

En vaskeekte Bongo-snarvei. Eneste skandalen er at det ikke er på separate PNR, men det fikser vi sikkert neste gang.

Ha en best fredag.

Attachments

• 1000024076.webp
    1000024076.webp
    91 KB · Views: 8
Last edited:
God morgen fra King Amlet lounge, der de ikke serverte frikadeller til morgenmad. Det er jo tett på skandale. En annen skandale er at det er kulete å komme seg fra Jylland til Oslo på dagtid. Det er enten grytidlig eller på kvelden. Det suger litt når det er over en time å kjøre til flyplassen.

Men da har man Air Dolomiti og Lufthansa. BAM! Snart off to Frankfurt og så hjem til Oslo.

En vaskeekte Bongo-snarvei. Eneste skandalen er at det ikke er på separate PNR, men det fikser vi sikkert neste gang.

Ha en best fredag.
AirDolomiti på en fredag er ALDRI feil:-)

Hei igjen og god formiddag fra McDonalds på Torget i TRD. 3 timer til buss for tog til Oslo, så da fikk jeg booket litt billetter til vinterens ferie. MEL-SCL-IPC-SCL-LPZ-LIM skulle koste ca 61k for 2. CHC-MEL med i bestillingen ble det samme, men med Queenstown-MEL ble det 50.876 totalt for 2. Sparte altså over 10.000 på det. Da gjenstår bare Auckland-Christchurch, så er alle 17 flighter booket. Før den bookes er jeg oppe i 80 timer 2 min flytid totalt på ferien. Da gjenstår bare ca 24 hotellnetter på 12 hotell, å booke.

God fredag fra Chile. Fortsatt nasjonaldagsfeiring her. Straks av gårde til årets militærparade - tipper flyvåpenet dukker opp også. Ha en bra dag.

God ettermiddag fra Forus,

Der var arbeidsdagen over. Godt med helg og kommende arbeid i Flymuseet.
Starter med et møte med ungdomsgrupppen i ettermiddag påvei hjem.

Ha en god helg.

God dag fra ORD, på tide å komme seg hjemover. Blir en lang dag/natt, Delta til JFK og videre i SAS Plus til Oslo. Mange om benet for å by på oppgradering til C når det er få seter. Måte opp i 6-sifret antall EB-poeng for å sikre seg en plass. Så da stod jeg over… Ha en finfin fredda🙂

Eftan frå ANX. Angra bittert på at eg ikkje bestilte neste siste fly istaden for siste. Ikkje heime før i ti-tida i kveld og det er lang nok dag på ei lang veke. Alltid fint på Andøya, to mnd for det er tilbake igjen, i anna ærend. To flightnummer, men tre legs(?) (mellomlanding i EVE) før trøndersk jord. God helg!

God ettermiddag fra et grått SVG. Årets ferie starter i dag med SK1879 til CPH og SK987 videre til ICN. Tikket akkurat inn varsel fra SAS at oppgraderingen til C gikk gjennom, så satser på en behagelig flytur til Incheon. EI-FPF er litt småforsinket inn fra CPH, men det er helt uproblematisk for min del.

Ønsker alle en god fredag!

Oj.. er det 135 med de "gamle" motorene? I såfall må jo det være en av verdens vakreste lyder.
Jepp. «Gode» gamle TF33 som vel JT3D heter på militærsk. Nærmere 707 kommer du ikke!

Og en fun fact på slutten: 31. august var det 69 år siden den første tur med C-135. Den holder seg godt.

Back