Ufrivillig (sommer)ferie fra (vinter)ferien

Fin rapport! Synes det er utrolig du flyr rundt så mye i economy class, men er jo klart at businessklasse er dyrt relativt sett.

Takker for alle tilbakemeldinger så langt :) Det var en kjempe kjekk og chill tur, foruten de få hiccups'ene. @Twin_Otter: du skulle sagt i fra :p

Btw/fyi:
Hi Petter,

This email is an automated notification from Dropbox that your Public links have been temporarily suspended for generating excessive traffic. Your Dropbox will continue to function normally with the exception of Public links.

This suspension is temporary (3 days for the first time).

Det var dumt og det var jeg ikke klar over. Trodde public links hadde evig traffic jeg? Tydligvis ikke. Beklager dette. Jeg regner med det ordner seg om 3 dager og skal høre med dem om en mulig bypass.

Da jeg først leste denne trip-rapporten for 2 dager siden, fikk jeg ikke opp et eneste bilde pga for stort forbruk der bildene var lagret, men nå får jeg opp alle bildene. Takk . Det er alltid interessant å lese disse rapportene, og med bilder blir det jo en annen opplevelse.

Milde kaos, for en tur, men det så jo ut som du overlevde greit nok.

Litt artig, at du og mange andre, rynker på øynene av security de stedene der de ikke har EU/USA-regler. (Man burde kanskje gruble over om det er litt overkill her hjemme)

Veldig bra! Dette var sjokkerende!!

Hva kostet hele denne turen?
Tenker det hadde vært noe for meg og :)

Veldig artig rapport du har skrevet. Ser ut som du har hatt en hyggelig tur. Som andre sier, forstår ikke du orker å reise så mye i Economy på så lange turer, men hver sin smak ;)

Milde kaos, for en tur, men det så jo ut som du overlevde greit nok.

Litt artig, at du og mange andre, rynker på øynene av security de stedene der de ikke har EU/USA-regler. (Man burde kanskje gruble over om det er litt overkill her hjemme)

Hehe ja, jeg stor koste meg, foruten den ene episoden i EZE. Det var uventet. Angående security, hehe ja, det er nok fordi vi er vandt med noe helt annet :)

Takk for en veldig god og velskrevet rapport. Litt av en tur det ble! :)

Tusen takk, det setter jeg pris på! Jeg regnet med forsinkelser o.l., dog ikke på 17 timer :p og ikke at jeg ikke skulle få komme til alle landene jeg hadde bestilt til.

Veldig bra! Dette var sjokkerende!!

Hva kostet hele denne turen?
Tenker det hadde vært noe for meg og :)

Hehe, turen ble jo litt dyrere da jeg mistet SYD-CHC-SYD og måtte betale litt stivere pris for KLM flightene. Hele turen i seg selv ble ganske dyr, spesielt med skikjøring i Sør-Amerika (overpriset delux). Som jeg skrev så kommer du veldig langt med tur-retur bestillinger. Er egentlig ikke helt sikker på hva turen som helhet ble på, og tror ikke jeg vil vite det heller! Er man på ferie, så er man på ferie ;)

Veldig artig rapport du har skrevet. Ser ut som du har hatt en hyggelig tur. Som andre sier, forstår ikke du orker å reise så mye i Economy på så lange turer, men hver sin smak ;)

Takk, det var en kanon tur! Det er noen få ting her i livet jeg prioriterer mer enn fly, og en av disse er skikjøring/pudder/snø/vinter/kulde/etc., og da betyr det ikke hvordan man reiser, hvor mye det koster osv. :)

Takk for en flott TR og mange fine bilder petter380... :up:

(Virket dog som en noe "slitsom" reise...hehe...:drunk:)

Bra greier dette, men jøss for en tur, ikke mange som bedriver med denne typen sport "fly maraton". Men jeg liker så godt å fly at jeg lett kunne ha gjort det samme.

fantastisk TR

det som skjedde med Aerolineas Argentinas er vel ikke engangs tilfelle, skjer ofte
en av de dårligste flyselskapene i Sør amerika

neste gang burde du kanskje prøve enten Qantas eller LAN fra SCL

Måtte lese denne på nytt her om dagen, da jeg kom til å tenke på hvor syk denne turen egentlig var ;)

Veldig godt skrevet! Gøy med opplevelser som skiller seg litt ut fra alle andre turer :)

Back