UA38 snudd grrrr... (30/1)

Fnate

ScanFlyer Ununoctium
Medlem
Da snudde vi rett etter take off til Oslo med UA38 pga defekt radio. Er ikke dette noe man burde merket i pre-flight check?

Og vi har ikke engang dumpet fuel?

Hmmmm
 
Last edited:
Re: UA38 snudd grrrr...

En uniformert (!) representant skal imidlertid komme ombord. Håper han har med GT.
 
Re: UA38 snudd grrrr...

Siden vi har griseflaks idag virker ikke jet bridgen.

Men det ser ut som om Dag har hostet opp ny balje.
 
Re: UA38 snudd grrrr...

Det er standardutstyr. Men han har sikkert lagerfrakk. Slike er bad karma.
 
Re: UA38 snudd grrrr...

Skal ta opp den med Dr. Johnsen .. Uakseptabelt! DumDum Boys synger Møkkamann her nå- svært passende.
 
Re: UA38 snudd grrrr...

Vi drikker forresten Sierra Nevada og er redd for å miste nye flyet
 
Dr. Johnsen er informert om denne miseren .. Mulig han sender Liv Tyler for å redde situasjonen. Eller mer Sierra Nevada.
 
Takk til Dag for et turbobytte av balje.

Så får vi håpe denne virker!

Ciao (håper jeg)
 
Heisan Fnate!

Beklager dette og det ser ut som en VHF radio datt ut. Jeg skal gi Avionics gjengen en omgang paa mandag... :D

Ser dere landet litt tungt, men som vi har snakket om i den andre traaden er dette som regel ikke noe problem... og med ny transceiver er ship 140 allerede tilbake i service... :up:

Dag
 
Heisan Fnate!

Beklager dette og det ser ut som en VHF radio datt ut. Jeg skal gi Avionics gjengen en omgang paa mandag... :D

Ser dere landet litt tungt, men som vi har snakket om i den andre traaden er dette som regel ikke noe problem... og med ny transceiver er ship 140 allerede tilbake i service... :up:

Dag

Dårlig gjort å dette ut sånn helt uten videre. ;)

Men takk for dødsrask turn med ny balje!!
 
Jøss, hadde jeg visst at det var en elefnat på samme flight som meg, så skulle jeg jaggu ha tatt turen fram og hilst!

UA39 forrige lørdag: 14 timer sammenhengende i bussen. Først over 2 timer forsinkelse ut fra OSL, så planlagt fuel stop i Gander, som ble endret til Albany. I Albany slo hviletidsbestemmelsene for crewet inn. Nytt crew måtte flys inn fra EWR, og vi satt og blomstret i flyet et par timer upstate før vi kom i luften igjen. Lunsj og to munnfuller sandwich var eneste fór i løpet av 14 timer ... Ugh.

UA38 i går: Som beskrevet overfor. Småubehagelig landing på EWR også, med en del turbulens og kraftige manøvre.

Min første tur med UA ble ikke akkurat vellykket. Jeg tror nesten det må ha vært noe dårlig karma som slo tilbake på meg, for toget fikk tekniske problemer på siste trekk hjem i tillegg ... He-he. Uansett, ekstremt kjedelig på økonomi når sånne ting skjer både tur og retur. Ryggen var helt kaputt etter 14 timer. Jeg slenger avgårde et par krav om erstatning.
 
Back
Top