UA har endret flighten min i sommer

Forandring i ruteprogrammet kanskje? Det er jo lenge til sommer enda og kanskje de har måtte gjort noen forandringer i programmet.

Ja, kansje det! Men er forsatt kjipt.. Men livet går videre! :)

Du ankommer EWR med UA klokken 1345, og da er første mulighet 1830. Mao. du har fått plass på første mulige fly. Ikke uvanlig med slike justeringer så langt i forveien.

Flyr med SK fra OSL. Så landet vel 13.10 USA time.. Men det har vel liten forskjell for saken det. Men som sakt, livet går videre og det er ikke så mye jeg kan gjøre med saken.. :) ( eller gidder og gjøre)

Du har krav på kansellering og pengene tilbake hvis du ønsker, slik at du kan booke turen med andre selskap.

Du kan jo være heldig og stå 2 timer immigrasjonskø, 30 min å vente på bagasjen, secundary screening i tollen og vips så har du ikke mer enn halvannen time til flyet går og den tiden kan du delvis bruke på å stampe i kø i Premier access Security og delvis på å spise en kjeks med cheddarost og skylle det ned med et glass dispensercola i United Kløbben.

Nei - her hjelper det ikke engang å løpe rundt i ring og veive hendene over hodet ... :p

Har prøvd det, kan bekrefte at det ikke fynker...! :)

Du har krav på kansellering og pengene tilbake hvis du ønsker, slik at du kan booke turen med andre selskap.

Jepp! Fikk beskjed på email når de hadde skiftet om..

Du kan jo være heldig og stå 2 timer immigrasjonskø, 30 min å vente på bagasjen, secundary screening i tollen og vips så har du ikke mer enn halvannen time til flyet går og den tiden kan du delvis bruke på å stampe i kø i Premier access Security og delvis på å spise en kjeks med cheddarost og skylle det ned med et glass dispensercola i United Kløbben.

Hmm, du hørtes veldig positiv ut Cecilie om loungen til UA.. Noe sier meg at den er dårlig.?? :)

Har prøvd det, kan bekrefte at det ikke fynker...! :)
Hmm, du hørtes veldig positiv ut Cecilie om loungen til UA.. Noe sier meg at den er dårlig.?? :)
Alle United sine lunger i USA er dårlige (med unntak av Global First lounger), hvis ikke du som Cecilie sier er glad i ost og dårlig kaffe (les te med kaffesmak)... :p

Back