Ua eller LH F?

Chriscross

ScanFlyer Rusty
Medlem
Dersom en ser bort fra lounges, hva ville dere som har prøvd valgt av LH eller UA (767-300)? LH vil seff avhenge veldig av flytypen. 747-4, 747-8 og A340 er alle aktuell så setene veil jo variere veldig. Imidlertid må jeg innrømme at jeg synes de gamle F-setene til LH er fantastiske å sitte i, eneste som er kjipt er skjermen. Har erfaring med LH, men ikke UA så det hadde jo vært gøy å prøve noe nytt, men litt redd for service og mat.

Dersom en ser bort fra lounges, hva ville dere som har prøvd valgt av LH eller UA (767-300)? LH vil seff avhenge veldig av flytypen. 747-4, 747-8 og A340 er alle aktuell så setene veil jo variere veldig. Imidlertid må jeg innrømme at jeg synes de gamle F-setene til LH er fantastiske å sitte i, eneste som er kjipt er skjermen. Har erfaring med LH, men ikke UA så det hadde jo vært gøy å prøve noe nytt, men litt redd for service og mat.

UA 763 er fantastiske om du f.eks. har en East Coast - EU flight, bare å legge seg tilbake og våkne uthvilt. LH er selvsagt overlegne på mat og service generelt. Skal du bruke bonuspoeng? Finnes jo nesten ikke LH F mer, UA er det i hvert fall litt av også frem i tid.

UA slår Lufthansa på setene når det gjelder 763. Kun 6 seter, meget private alle sammen. Lufthansa slår UA på alt annet.

Back