T Thomas ScanFlyer Rusty 7 Sep 2011 #21 Det var syk passasjer ombord - og ja jeg fikk bilder - men kun via div. OSL kamera og kvaliteten er ikke den beste. Landet tross alt klokken 0400.
Det var syk passasjer ombord - og ja jeg fikk bilder - men kun via div. OSL kamera og kvaliteten er ikke den beste. Landet tross alt klokken 0400.
L laurenz ScanFlyer Gold 7 Sep 2011 #22 Jojo, men klokka var nærmere 7 da den takset ut og forbi vinduet dit igjen da ;-)
T Thomas ScanFlyer Rusty 7 Sep 2011 #23 Jeg var så trøtt igår at jeg merket ikke at den taxet forbi engang
Hypern ScanFlyer Rusty 7 Sep 2011 #24 Er sikkert for å laste av noen CIA agenter for å overvåke de norske partiene før valget.
putzmeister ScanFlyer Dusty 7 Sep 2011 #25 ENGM 911 said: For at Putzmeister skal få mer på brikken????? :lol: Click to expand... VENT t æ når dæ!!!:colgate:
ENGM 911 said: For at Putzmeister skal få mer på brikken????? :lol: Click to expand... VENT t æ når dæ!!!:colgate:
ENGM 911 ScanFlyer Rusty Medlem 7 Sep 2011 #26 putzmeister said: VENT t æ når dæ!!!:colgate: Click to expand... Nå som O´Store har fått nytt kjøkken har jeg omsider fått innvilget permisjon, får håpe på litt lykke fremover. Husk ta med deg ID-kortet (hvis det ikke er for tungt for deg da).
putzmeister said: VENT t æ når dæ!!!:colgate: Click to expand... Nå som O´Store har fått nytt kjøkken har jeg omsider fått innvilget permisjon, får håpe på litt lykke fremover. Husk ta med deg ID-kortet (hvis det ikke er for tungt for deg da).
LNv22 ScanFlyer Gold 12 Sep 2011 #28 Bizflyer said: Oi så stor forskjell...... BF:cool2 Click to expand... laurenz said: Når man går av hengslene fordi det står en 777 på gate 49 så spørs det hvem som er nissen! Click to expand... Herlig tråd. Like!
Bizflyer said: Oi så stor forskjell...... BF:cool2 Click to expand... laurenz said: Når man går av hengslene fordi det står en 777 på gate 49 så spørs det hvem som er nissen! Click to expand... Herlig tråd. Like!