• Hei

    Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

    Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

    Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

    Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

    https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

    (Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

    De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

    Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tyskerene tar skikkelig i

mach.86

ScanFlyer Blue
Deutsche Lufthansa Berlin Stiftung tar skikkelig i ved å kjøpe 3 super connies, hvorav en skal gjøres luftdyktig. www.hangar.no har en gledelig nyhet for oss gammelflyentusiaster som virkelig varmer. Selv om verdens rikeste land ikke har resurser til å ta vare på transporthistorie, er det godt å se at andre land klarer å samle nok entusiaster for et mega prosjekt. (ok, skal ikke glemme at vi har Dakota Norway som gjør en kjempe jobb)
 
Jeg var i Leylstad for noen uker siden å snakket med folka der nede. De sa at deres L-749 ville være klar til sesongstart. Dessuten har vi den sveitsiske "Breitling" connien. Jeg kunne ønske at noen var "gal" nok til å starte på en DC-7. Der finnes DC-3/4 og 6 rundtom som flyr, men ingen 7er
 
Back
Top