Tyskere med nudistfly

Tør ikke engang tenke tanken på konsekvensene av en våt fis...^_^

Hahahaha! :colgate::D:lol:

Tror ikke jeg ville hatt litt luft i magen ombord i et slikt fly...i aær da man er naken.

Jeg kom til å tenke på om hvordan flyvertinnene vil reagere om de klarer å holde seg alvorlig da de går med salgstrallene...

Eller om de blir nja det vi ikke snakker om her, da de ser en stor en..

Spesielt fra London til Ibiza.......*sikle sikle* :D

For engelske jenter er jo kjent for å holde så høy kvalitet..?!? Dessuten, de bruker jo minimalt med klær uansett, så man hadde neppe merket rare forskjellen. :p

Med de kravene sikkerhetskontrollene på flyplassene i Scandinavia nå har blitt er nok det neste at vi alle må fly nakne! For sikkerhetens skyld, selvfølgelig!!

BF:cool2

håper jeg har slutta i securitas før en må gå naken igjennom sikkerhetskontrollen....

Tør ikke engang tenke tanken på konsekvensene av en våt fis...^_^

I naturistmiljøer er det kotyme at man aldri sitter noe sted (heller ikke på svaberg o.l.) uten å ha et håndkle under seg, slik at eventuelle rester av tiss, bæsj, promp, smegma eller menstruasjonsblod ikke går rett i fellesmiljøet. På bildet ovenfor ser man at flysetene er dekket med ett eller annet rødt.

Å sprade rundt med ereksjon eller andre synlige tegn på seksuell opphisselse i naturist-miljøer er omtrent like sosialt akseptabelt som å selge bratwurst i Mekka. Jeg tror de som er i målgruppa er såpass vant med å se nakne kropper at dette er et ikke-tema.

Ellers ser jeg ikke noe særere å arrangere naturist-flights enn å aktivt velge sære reiseruter som å oppleve flest mulige flyselskap/flytyper/flyplasser. ;)

Back