• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

Tysk dame i ett forhold med en SAS 738

jameson82

Flysitter
Noe spesielt men hver sin smak

. A WOMAN insists she wants to marry her jumbo jet lover and live together in a hangar – after a five-year fling with the plane.

Michele Köbke, 30, from Berlin, Germany, says she is in a relationship with the Boeing 737-800 which she calls “darling
I want to marry my sweetheart and live with him in a hangar – it’s just a special kind of love that doesn’t hurt anybody.”

https://www.thesun.co.uk/news/worldnews/10120197/woman-in-relationship-with-boeing-737/

SE-RES er vel en 737-700 om jeg ikke husker helt feil, så den grenseløse kjærligheten ser tydeligvis ikke typeforskjell på 737NG ..... :p :D

(morsomt at hun har bilder med en SAS-maskin, noen som kjenner storyen bak dette?)

Det er vel langt utenfor «noe spesielt»?

Men nå fetisjen først er så sær som den er, så tyder valget av 737 på svært dårlig smak [emoji13]

Erm......hvilken type skulle hun ha valgt i stedet for? En A320 er da

ikke specielt sexy i mine øjne :lol::colgate:

Det finnes da andre flytyper der uten enn de to....

Dog så er greie å være seksuelt tiltrukket av ting bare jævla creepy

Det er vel langt utenfor «noe spesielt»?

Men nå fetisjen først er så sær som den er, så tyder valget av 737 på svært dårlig smak [emoji13]

Spørs om hun ikke kommer til å vurdere litt utroskap når hun får se noen av de nye bussene med nytt livery ;)

Er ikke lenge før noen identifiserer seg som ett fly. Da regner jeg de også får gå i det årlige toget.

Back