Twin Otter's høsttur 2013

Twin Otter

ScanFlyer Mile High Club
Medlem
Twin Otter's høsttur 2013

Well, da er en ny tur i planleggingsfasen.

Tidsrom for reisen er 31 okt - 7. november.

Skal på en konferanse i London 1 og 2 november og vurderer å ta en kreativ routing. Vurderte konsert med Bring Me the Horizon i Newcastle 31. oktober og så fly ned til London dagen etterpå. Men den ser ut til å være utsolgt. Så man får pønske ut noe annet. Skulle det være noen tvil vil jeg gjerne fly med SK og WF (og til nøds LH) siden jeg faretruende nærmer meg EBG.

Kanskje TK via IST hadde vært noe? Hm....

Re: Twin Otter's høsttur 2013

Se der! Da fikk man booket utreisen hvertfall. Så da gjenstår det å se om man finner en kreativ routing hjem igjen også.

Da har man booket hotell i London frem til 4.november. Men har fortsatt noen dager før man må være på jobb igjen. Vurderer en avstikker til en annen europeisk destinasjon før jeg stikker hjem. Frister litt med sol og litt varmere temperaturer noen dager. Noen som har tips til et sted i Europa som fungerer til litt avslapping og bading i starten av november? Tenkte litt på Nice for å praktisere fransken litt. Men muligens man må komme seg litt lenger sør?

Last edited:

Nice er definitivt for kaldt i starten av november. Ville minimum gått for Malaga eller Gran Canaria:-)

Back