Twin Otter på OSL 29aug

Olebno

ScanFlyer Gold
Twin Otter på OSL 29aug

Var en snartur nedom OSL i går (29/8). Da vi tok av for Bodø (rundt 1540) observerte jeg en Twin Otter parkert ved GA terminalen. Selvfølgelig alt for lang avstand til å kunne se hvem det var, men kjerra var hvit med noe som så ut som mørk grønn stripe langs hele skroget. Noen som har mere på denne ??????

Re: Twin Otter på OSL 29aug

sikker på at det var en Twin Otter og ikke en Twin Commander?? En slik har ofte stått parkert ved GA-terminalen

CK da. Antyder du at jeg ikke vet hvordan en Twin Otter ser ut ????:angry: :angry: :lol:

Mulig det er samme Twin Otter som også er observert på Rørvik. Rød (om jeg ikke husker feil) og med tipp-tanker.

Originally posted by Olebno

CK da. Antyder du at jeg ikke vet hvordan en Twin Otter ser ut ????:angry: :angry: :lol:

nei, men kanskje du hadde dugg på brillene????

Kjerra var hvit (lys) med en mørk stripe langs midten av skroget. Minner litt om et bilde jeg har sett av SE-GEG som fløy for Swedair. Den ble solgt til Finnland i 1988. Mulig den er i live har har tatt en svipptur til OSL.

Jeg så en Twin Otter på Lakselv for ca. 3 uker siden. Tror den var finsk registrert med britisk operatør. Søkte visst etter gull på Finnmarka med noe ekkolodd-liknende utstyr.
Kanskje det var den du så?

Jeg tror du kan ha rett. Jeg syns jeg så en som tok av på 19R 30.8 på formiddagen når jeg passerte i bil, den var hvit med lys stripe.

Back