Twin Otter-fans les dette!

LN-KOG

Osapanga chipongwe
Medlem
Etter utallige turer til IKEA begynner bokhyllene og komme på plass og da må de fylles...

Jeg fant igjen ei bok fra år 2000. Det er Trofast stormfugl TWIN OTTER utgitt på Skyline AS. Dette er en hyllest til Twin Otter'n i Widerøe med en mengde småhistorier som jeg tror en del av dere vil like. Siste landing er også avbildet.

Dette er boka alle Twotter-fans ha i bokhylla. Jeg er Twotter-fan. Og jeg mener at dette er flyet som har betydd mest for samfunnsutviklingen i Norge. I det utsagnet ligger det kanskje ei bok.

Replying to Topic 'Twin Otter-fans les dette!'

Ja, god bok dette, husker jeg lånte den på biblioteket her i Bergen for noen år siden.:)

Merkelig nok står de to bøkene rygg ved rygg...

Canav Books har mye veldig bra om kanadisk luftfart. Larry Millberry har endelig begynt å skrive for Airways - og det lover veldig godt! Har kjent fyren i snart 30 år og han er et unikum.

Originally posted by LN-KOG

Etter utallige turer til IKEA begynner bokhyllene og komme på plass og da må de fylles...

Jeg fant igjen ei bok fra år 2000. Det er Trofast stormfugl TWIN OTTER utgitt på Skyline AS. Dette er en hyllest til Twin Otter'n i Widerøe med en mengde småhistorier som jeg tror en del av dere vil like. Siste landing er også avbildet.

Dette er boka alle Twotter-fans ha i bokhylla. Jeg er Twotter-fan. Og jeg mener at dette er flyet som har betydd mest for samfunnsutviklingen i Norge. I det utsagnet ligger det kanskje ei bok.

Jeg har den i bokhyllen og har lest den mange ganger. Bra bok det der.

Jeg har den i bokhylla :)
Men sammen med den har jeg også en annen stor Twin Otter bok som kom ut i fjor:

TWIN OTTER Flyvning og rejser i Grønland, av Peter Schmidt Mikkelsen, utgitt av Aschehoug i Danmark 2005. Med Mange fine illustrasjoner som viser hvor viktig dette flyet er for oppbygging av regional samferdsel og infrastruktur.

Selvfølgelig har jeg den boken! Bokhylle har jeg derimot ikke :)

Originally posted by Skråplanet

Hva er "bok"?

:D (undertittelen inviterer vel til slike ting....)

Den har jeg hatt i bokhylla i mange år KOG! :D

Back