• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TWA800 ikke en ulykke! (Spekulasjon)

Vel når jeg ser Ann Coulter dukke opp som "Spaltist" når jeg klikker på linken, kommer det en viss skepsis frem.

Det er jo omtrent ikke en flyulykke i USA som ikke er beheftet med en rekke alternative forklaringer. Jeg lurer på om det samme er tilfelle for alle andre transport ulykker også?

Blant annet var jo årsaken til Colgan Air Flight 3407 ulykken at "noen" ville ta livet av en spesiell passasjer, en talskvinne for en 9/11 gruppe.

Chemtrails, baby! :D

...og noen ganger lurer på jeg om NQEXST med 18 midtganger og den 10ende i hver måned har noe med ..... fyll inn det absolutt ikke passer her :p - for ikke snakke om disse farlige Bonus Poengene som fører til Norges og Jordas undergang (dukker):lol:

Gløttet på klipp fra "dokumentaren", som visstnok sendes kommende uke.

Vanskelig å ikke undre seg over flere av påstandene. Med mindre det juges i alle retninger, da...

Skulle gjerne hørt en edruelig, aeroteknisk kunnskapsrik kommentator forklare om hvorvidt det er mulig for en halv 747-100 å klatre fra 13.800 ft til 17.000 bare på momentum.

Noen har beskrevet ulykkens etterspill som "den første internett-konspirasjon", siden den skjedde omtrent da private PC-er begynte å bre om seg.

Back