• Hei

Vi i Foreningen Flyprat ønsker takke de av dere som har valgt å være medlem av foreningen gjennom det siste året, og dermed støttet driften av Flyprats forum og Airpics med 150kr.

Vi håper å kunne ha deg videre med til neste år og at du fortsatt vil være medlem nå som nytt medlemsår begynte 1. oktober 2025

Merk at etter årsmøtevedtaket er medlemsavgiften fra og med i år 150kr

Betalingen kan enten gjøres via Vipps: 150kr til #18641 eller via Letsreg på linken under:

https://www.letsreg.com/no/event/medlemskontingent_2026_01102025

(Husk og oppgi brukernavn så betalingen kan linkes til brukeres)

De av dere som alt har betalt i oktober er selvsagt registrert i det nye medlemsåret

Med vennlig hilsen - Styret i Foreningen Flyprat

TV ALERT: PAN AM kommer på tv3 til høsten

Re: TV ALERT: PAN AM kommer på tv3 til høsten

Opptil flere interessante animasjoner ser jeg.
Er det 707 eller DC8 på 0:57? Hva slags fly er det på 1:12?

Må prøve å følge med på denne. Håper bare ikke Tv3 flytter eller stopper denne serien plutselig. Slik de har gjort med mange andre nye serier

Det er ikke TV3 som stopper seriene... det er det amerikanske selskapet som sier opp kontrakten. F.eks. om en serie har dårlige seertall, så kan de stoppe den omtrent på dagen, selv om det er produsert flere episoder.

Nice må nokk gjøre meg klar til noe så kjekt begynner. Jeg har tenk på det selv om det noen gang ville sende om et flyselskap på tv, endelig skjer det. :) satser på det er bra og får skrøyt slik det kan kommer mer senere.

Back