TV-alert: NRK1 - FBI - om sikkerhet og billetpriser (9. feb, 19:45)

Har sett 12 minutter og vet ikke om jeg orker å se på resten. Denne Christian Strand er så ufattelig inkompetent og har ingen ting på TV å gjøre.

Har sett 12 minutter og vet ikke om jeg orker å se på resten. Denne Christian Strand er så ufattelig inkompetent og har ingen ting på TV å gjøre.
Kanskje en ide å følge med på hva som faktisk sies i stedet for å irritere seg om programleder.
Selv synes jeg dette var et opplysende program der både piloten og selskapene fint fikk uttale seg. Er imidlertid enig med en tidligere debattant som savnet litt mer diskusjon rundt faktisk flytid og tid som går med til andre oppgaver.
Alt i alt et helt OK og opplysende program for publikum.

Kanskje en ide å følge med på hva som faktisk sies i stedet for å irritere seg om programleder.
Selv synes jeg dette var et opplysende program der både piloten og selskapene fint fikk uttale seg.

Ja de fikk uttale seg helt til en viss fjott måtte avbryte mindt i en setning, gang på gang.

For meg virker det som fyren har fått opplæring av en realityprodusent, alt skal være drama.

Når han til tider stiller så dumme spørsmål at de som blir "grillet" har mest lyst til å riste på hodet av fortvilelse, da blir det bare flaut å se på.

Back