TV-aksjonen: Auksjon av flytur til Jan Mayen

blazius

ScanFlyer Silver
Medlem
Fra TV-aksjonens auksjonssider:
FLY TIL JAN MAYEN MED FORSVARETS HERCULES

Er du ute etter en helt unik opplevelse kan dette være noe for deg. Det går kun 8 flyvninger til Jan Mayen i året. Man kan normalt ikke komme seg til Jan Mayen som turist. Dette er besøksplasser som besetningen på Jan Mayen har donert bort til TV-aksjonen. Denne auksjonen gjelder dagstur til Jan Mayen for 2 personer i 2018. Flyvning avtales nærmere med auksjonsvinner. Jan Mayen har en helt fantastisk natur!

Budet ligger nå på ca. 80.000 kr.

Den gikk for 110 000 KR. Trøsten er at man kan reise dit med hurtigruten, til en langt billigere penge :)

Fløy over Jan Mayen på vei til LAX i september. Tok noen videor også fra flyet.(sk939).
Så ut som en liten vulkan øy midt uti havet.
Ikke mye der så det ut til.
Good Luck.

Selv om jeg risikerer å bli bannlyst fra forumet må jeg innrømme at jeg for noen år siden fikk tilbud om gratis tur dit, men hadde allerede for den aktuelle datoen booket en tur til Maldivene som ikke kunne kanselleres.

Ser ingen grunn til å bannlyse noen for å velge Maldivene fremfor Jan Mayen. :pJeg har vært begge steder og særlig mer forskjellige øyer finnes vel knapt. Dog står det nok mer respekt av å bade på Jan Mayen enn på Maldivene..!

De hadde en godt oppvarmet badestamp ute på Jan Mayen, men det var sikkert friskt å bruke den.

Back