Turkish snuser på TRD (oppstart 2015)

kekker

Onkel reisende kekker
Turkish snuser på TRD (oppstart 2015)

Adressa melder i dag at Turkish lukter på en rute fra TRD – IST, men at denne trolig ikke ser dagens lys før 2015. Ut fra at TK har annonsert flyvninger fra SVG sommeren 2014, må man jo si at det ligger ann til en spenstig satsning.

[FONT=&quot]Turkish Airlines skal vokse kraftig i Norge. Fra neste år blir Stavanger ny destinasjon i tillegg til Oslo. Så følger Bergen og Trondheim[/FONT]

Selv har jeg aldri fløyet TK, men jeg har sendt opphavet med TK både til Karachi og BOM, og det har for det aller meste vært fornøyde. Det åpnes i alle fall et stort nettverk østover fra TRD med en slik rute.

Re: Turkish snuser på TRD (oppstart 2015)

Jeg ser fram til dette, blir fint med en ny IC HUB-destinasjon, som KLM. Det er jo tydelig av den mest sannsynlig at den vil komme til neste høst... :)

Last edited:

Det er jo tydelig av den mest sannsynlig at den vil komme til neste høst... :)

Lest hele artikkelen?

Planen videre er videre å åpne direkteruter til både Bergen og Trondheim fra Istanbul, men det er lite trolig at dette kan skje allerede til neste år.

Så da er vel "mest sannsynlig" 2015 eller senere

Er det ikke slik at TK er det selskapet som flyr til flest forskjellige destinajoner i verden? Mente å lese det i TK-magasinet sist jeg fløy dem.

Erru glad i god flymat, ta TK!

Er det ikke slik at TK er det selskapet som flyr til flest forskjellige destinajoner i verden? Mente å lese det i TK-magasinet sist jeg fløy dem.

Erru glad i god flymat, ta TK!

De flyr ihvertfall til flest land i verden ;)

Back