Turkish sin første B77W

Re: Turkish sin første B77W

Det skal den helt sikkert ikke. Den blir nok endret ved levering.

Er jo snakk om en sublease-deal her, såvidt jeg har fått med meg. Og når det indiske flagget også er på plass, så tyder vel dét på at indisk reg består...?

Fytti katta :) Den maskinen er jo bare diiiiiger, og større blir den i den livery'en synes jeg :)

Det var jo veldig mye hvitt da. Men for all del, lekker sak det der ja :)

Herlig, blir spennende for TK med 777. Du verden så svær maskinen ser ut på det bildet. TK kan forøvrig anbefales på longhaul, de får mye skryt for sin service og komfort.

Rent og pent som de fleste nymalte maskiner - men det blir for mye hvitt! Turkish får mye skryt i Europa også - visstnok det beste til Tyrkia fra Skandinavia!

Hvor skal de bruke dette flyet? Vet de har longhaul til BKK, men de har kanskje flere destinasjoner også?

BF:cool2

Så de på helgeturen Speedbird og jeg hadde her tidligere i desember, på ICN.

Det er jo ikke lenge siden det stod i Flight var det vel, at THY hadde hatt sitt beste år noensinne, med rekordoverskudd, det er jo kjempebra!

Appropos Turkish, ser at de nå pryder trikkene i Oslo med innvendige reklameplakater hvor de i hovedsak reklamerer med destinasjoner i Asia (Far East) og Afrika

Turkish kan jo langt på vei bruke samme argument som Emirates, Qatar og Gulf Air angående strategisk beliggenhet mellom Europa og Østen og til dels Afrika.

Så det blir Turkish som skal gi Finnair konkurranse til Østen...

Atatürk er også en fin og enkel flyplass og bytte fly på og har man noen timer og slå hjel så ligger jo spennende Istanbul og venter.

Back